English

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

شارژ کارت امداد ولایت بیش از ۱۲هزار خانوار مددجو در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون کارت امداد ولایت 12 هزار و 134 خانوار مددجو برای تامین سبد کالا در دو رقم 200 و 300 هزار تومانی شارژ شد.

شارژ کارت امداد ولایت بیش از  12هزار خانوار مددجو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به اینکه توزیع بسته های حمایتی برای رفع بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان است، بیان داشت: شارژ بسته های معیشتی برای خانواده های تحت پوشش یک نفره 200 هزار تومان و برای خانوارهای 2 نفره به بالا 300 هزار تومان می باشد.

وی با بیان اینکه رقم اعلام شده به صورت نقدی قابل وصول نیست و از طریق فروشگاه های طرف قرارداد قابل خرید است، ادامه داد: این مبلغ روی کارت صندوق امداد ولایت مددجویان برای خرید کالاهای حمایتی شامل: گوشت، مرغ، برنج، روغن و حبوبات به تناسب نیاز خانواده شارژ می شود.

این مقام مسئول افزود: در سال گذشته 90 هزار و 771 خانوار از این سبدهای معیشتی به ارزشی بالغ بر 18 میلیارد تومان بهره مند شدند.

زارع با تاکید به اینکه آن دسته از مددجویان که سال گذشته موفق به دریافت سبدکالا نشده اند امسال بهره مند خواهند شد، گفت: سال گذشته 23 هزار و 118 خانوار موفق به دریافت این سبدکالا نشدند که تلاش می شود امسال تمامی خانواده های تحت حمایت از این بسته های معیشتی بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در حال حاضر 124 هزار و 500 خانوار تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: از ابتدای سال جاری، کارت های امداد ولایت 6 هزار و 207 خانوار یک نفره به مبلغ 200 هزار تومان و کارت های 5 هزار و 927 خانوارهای دو نفر به بالا به مبلغ 300 هزار تومان شارژ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه