English

مدیرکل اوقاف قم عنوان کرد؛

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و تحصیلی در چهاردهمین مرحله طرح شمیم حسینی

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: در چهاردهمین مرحله طرح شمیم حسینی و مهر تحصیلی، 4 هزار بسته معیشتی و تحصلی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع 4 هزار بسته معیشتی و تحصیلی در چهاردهمین مرحله طرح شمیم حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در آیین آغاز چهاردهمین مرحله طرح شمیم حسینی که در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 13 دوره طرح تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی از محل عواید موقوفات در سطح کشور و به تبع آن در استان قم به مرحله اجرا درآمده است و امروز چهاردهمین مرحله آن اجرایی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس دو هزار بسته معیشتی و دو هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح «شمیم حسینی و مهر تحصیلی» توسط اوقاف قم تهیه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات و برخی دیگر از اقلام ضروری است گفت: در مجموع یک میلیارد و یکصد میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده و همین مقدار هم برای تهیه و توزیع بسته‌های مربوط به مهر تحصیلی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: منابع اصلی این طرح از عواید موقوفات مرتبط، بقاع متبرکه و مراکز افق و کمک‌های خیرین تامین می‌شود.

اسکندری تصریح کرد: در سال گذشته و در سطح استان قم، طرح‌های مختلفی در حوزه اجتماعی اجرایی شده که شامل تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه کمک‌های نقدی به نیازمندان و تهیه دستگاه‌های کمک پزشکی برای مراکز درمانی بوده و در مجموع 19 میلیارد تومان برای این کارها هزینه شده است ضمن اینکه این روند در سال جاری هم تداوم خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه