English

افتخاری دیگر در بین شرکت های آب و فاضلاب کشور؛

کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه آبفای اصفهان برای فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز

شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان رتبه شایسته تقدیر ویژه(ممتاز) در انجام فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور را در سال 1399 به خود اختصاص داد.

کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه آبفای اصفهان برای فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسئول امور فرهنگی - دینی و  سرپرست معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال لوح تقدیری  از سید اکبر هاشمی مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان به دلیل تلاش و کوشش  خالصانه در زمینه  انجام  فعالیت های فرهنگی دینی و اقامه نماز تجلیل کرد.

آبفای استان اصفهان پیش از این نیز رتبه شایسته تقدیر ویژه سال 1399 را در بین دستگاه های اجرایی استان به دلیل تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خود اختصاص داده بود.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به کسب این موفقیت ها گفت: سال گذشته فعالیت های گسترده ای در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز ، عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهی از منکر، سیره سنت اهل بیت(ع) ، مدیریت مصرف و آموزه های دینی، استفاده بهینه از فضای مجازی و سواد رسانه ای و اوقات فراغت  بین کارکنان و خانواده های آبفای استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت و به اجرا در آمد.

سید اکبر هاشمی با بیان این که انجام فعالیت های فرهنگی دینی یکی از ضرورت های جامعه امروز است افزود: هنگامی که مولفه های فرهنگی دینی در جامعه  به خوبی تبیین شود،  افراد بیشتری نیز از گزند آسیب اجتماعی در امان خواهند بود.

وی تصریح کرد: اگر رویکرد و نگاه یک شخص اصلاح شود،  قطعاً تاثیر مستقیم بر خانواده و سپس  بر جامعه می گذارد و موجب کاهش بسیاری از آسیب ها و مشکلات در سطح فردی و اجتماعی می شود.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی دینی و اقائمه نماز می تواند نقش سازنده ای در زندگی بسیاری از افراد  ایفا نماید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه