English

فعالیت‌های باشگاه تراکتور به حالت تعلیق درآمد

تمامی فعالیت‌های باشگاه تراکتور با اعلام رسمی مدیران این باشگاه به حالت تعلیق درآمد.

فعالیت‌های باشگاه تراکتور به حالت تعلیق درآمد

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات و حواشی اخیر پیرامون باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با عنایت به حواشی اخیر و تنش‌های پیش آمده پیرامون تیم فوتبال تراکتور و حضور مکرر حدود ۱۵۰ نفر در روزهای اخیر در محل باشگاه که موجب برهم زدن آرامش تیم و تعطیلی تمرین امروز شد، به اطلاع می‌رساند، با توجه به خواسته افراد حاضر در این تجمع و در حضور عوامل هیأت فوتبال استان، تصمیم هیأت مدیره باشگاه بر آن شد که از این تاریخ تمامی فعالیت‌های باشگاه به حالت تعلیق درآمده و امورات مربوطه از امروز بر عهده هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی بوده و تیم تحویل آنان می‌گردد.

تصمیم هیأت مدیره باشگاه تراکتور به دنبال حواشی اخیر که در حساس‌ترین برهه تیم اتفاق افتاده، اتخاذ شده و از امروز مسئولیت تیم بر عهده هیأت فوتبال استان است و در خصوص بحث مالکیت باشگاه نیز هیأت مدیره هلدینگ تصمیم گیری خواهد کرد.

گفتنی است تیم تراکتور در پنجم خرداد سال۱۳۹۷ از مالکیت بنیاد تعاون بسیج خارج و به محمدرضا زنوزی مطلق واگذار شد، اما در طول سه سال اخیر تراکتور همواره با مشکلات مدیریتی و فنی دست و پنجه نرم کرده و هرگز نتوانست در قامت آن تیم یک دست و ترسناک سال‌های گذشته حاضر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی