English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد؛

رزمایش کمک مومنانه از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین در یزد

4200 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح شمیم حسینی بین نیازمندان یزدی توزیع می شود.

رزمایش کمک مومنانه از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام والمسلمین حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد   از  توزیع 4200 بسته معیشتی در قالب طرح شمیم حسینی از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه بین نیازمندان خبر داد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای برنامه های مواسات و کمک های مومانه و همچنین انجام فعالیت فرهنگی در امامزادگان، گفت: مراکز افق  مستقر در بقاع متبرکه به عنوان محور اصلی انجام فعالیت  های اجتماعی  از قبیل محرومیت زدایی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه افزود: 15 بقعه متبرکه سطح استان بعنوان مجری طرح شمیم حسینی است که مسئولیت شناسایی خانواده های نیازمند و کمک رسانی بر عهده آنهاست.

وی از آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد بعنوان یکی از امامزادگان شاخص استان  و مجری طرح اشاره کرد و گفت: طرح شمیم حسینی در روز یکشنبه 14 شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به طور همزمان در سراسر کشور در امامزاده مذکور برگزار می گردد.

حجت الاسلام زارع زاده  با اشاره به سایر برنامه های این اداره کل افزود: علاوه بر توزیع بسته ها معیشتی، توزیع دارو و درمان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد  و همچنین توزیع 200 بسته کمک هزینه تحصیلی جهت کودکان نیازمند ، از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه