English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

۳۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در میان متأثرین از کرونا در مازندران توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از مشارکت ستودنی مردم نوع دوست، خیرین و داوطلبان 52 پایگاه داوطلبی این جمعیت در تهیه و توزیع 3500 بسته معیشتی و بهداشتی ویژه اقشار نیازمند و متأثرین ازبحران کرونا در یک ماه اخیر خبر داد.

3500 بسته معیشتی و بهداشتی در میان متأثرین از کرونا در مازندران توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری اظهار داشت: از آغاز همه گیری کرونا و متعاقب آن بروز مشکلات معیشتی برای شماری از اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر، خیرین و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر استان همانند همیشه پیشتاز کمک به همنوعان نیازمند شدند و در یک هم افزایی تحسین برانگیز موفق شدند در قالب طرح حمایتی کرونایی تاکنون هزاران بسته معیشتی و بهداشتی را تهیه و در میان خانواده های نیازمند توزیع کنند.

وی ارزش 3500 بسته توزیع شده را بیش از 3 میلیارد و 624 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: در مجموع بیش از 6 هزار نفر از اجرای این طرح بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: داوطلبان این جمعیت همیشه پیشتاز خدمت رسانی بی منت به همنوعان نیازمند در کشور هستند و در همه فراخوان های ملی و استانی، مشارکتی پرشور و تحسین برانگیز دارند.

وی با بیان اینکه منابع داوطلبی پایان ناپذیر است، بر ضرورت ترویج فرهنگ داوطلبی و برنامه ریزی برای مشارکت بیشتر آنان در فرایند خدمت رسانی هلال احمر تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه