English

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

سنجش بدو ورود ۹۷ درصد از نوآموزان مازندرانی انجام شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از سنجش بدو ورود 97 درصد از نوآموزان مازندرانی خبر داد.

سنجش بدو ورود 97 درصد از نوآموزان مازندرانی انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهروز منصورکیایی در بازدید از پایگاه سنجش بدو ورود شهرستان ناحیه یک ساری از سنجش بدو ورود 97 درصد از نوآموزان مازندرانی تا نیمه اول شهریور خبر داد و اظهار داشت: از تعداد 45 هزار و 500 نفر دانش آموز جامعه هدف تست سنجش ، خوشبختانه فقط 1300 نفر برای تست باقی ماندند که به زودی سنجش این تعداد باقیمانده نیز انجام می گیرد.

وی ادامه داد: انجام تست سنجش بدو ورود پیش از دبستان فرصت بسیار مغتنمی است تا شناسایی دقیق از وضعیت دانش آموزان در ابعاد و حوزه‌های مختلف انجام و شناسنامه تحصیلی تشکیل شده که برای ادامه تحصیل دانش آموز کمک شایانی به معلمان و مدارس می کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از همه خانواده های دانش آموزان پایه اول درخواست کرد ضمن مراجعه به نزدیکترین مدرسه محل سکونت خویش نسبت به نوبت گیری برای سنجش اقدام نموده تا فرایند ثبت نام از فرزندان آنها تکمیل و تثبیت شود.

وی بیان داشت: تمام برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های ها برای آغاز سال تحصیلی در وضعیت های مختلف از جمله غیرحضوری، حضوری و ترکیبی پیش بینی شده و مدارس برنامه خویش را برای مهر همراه با شادی و شادابی طراحی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه