English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد:

پایش استانداردهای بهداشتی ۷۰هزار مکان عمومی در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پایش استانداردهای بهداشتی 70 هزار مکان عمومی با اجرای طرح ناظران سلامت هلال احمر در این استان خبر داد.

پایش استانداردهای بهداشتی 70هزار مکان عمومی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر غلامعلی فخاری با اشاره به آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در دهم آذر ماه سال گذشته اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ملی که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و مشارکت مراکز بهداشت و با هدف مهار ایپدمی کرونا اجرایی شده است تا روز 8 شهریور 1400 حدود 70 هزار مکان عمومی مورد پایش و ارزیابی استانداردهای بهداشتی قرار گرفت و توصیه های بهداشتی ضروری مرتبط با قطع زنجیره کرونا نیز به بیش از 137 هزار نفر ارائه شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 7 هزار و 600 نفر متشکل از جوان، داوطلبان و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 4400 تیم مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: هلال احمر استان از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاههای اجرایی در عرصه مهار این ویروس مرگبار مشارکت داشته است.

وی درباره ماهیت طرح ناظران سلامت گفت: در قالب این طرح تیمهای آموزش دیده جمعیت هلال احمر متشکل از اعضای داوطلب و جوان و امدادگر با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی و به ویژه در مغازه ها و فروشگاهها و سایر اماکنی که تجمع جمعیت وجود دارد نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استانداردهای خودمراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظرین بهداشت انجام داده و شهروندان را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا ترغیب می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه