English

افشاگری نماینده مجلس از ویلای لاکچری معاون اول روحانی در ساوجبلاغ/ سناریو زندگی اشرافی حلقه نیاوران تمامی ندارد؛ از رحمانی فضلی تا اسحاق جهانگیری!

ساخت و ساز غیر مجاز اسحاق جهانگیری در قالب یک ویلای آنچنانی با یک چاه عمیق غیر مجاز در حالی در کوشک زر ساوجبلاغ صورت گرفته است که مردم روستا و کشاورزان به آب نیاز دارند.

افشاگری نماینده مجلس از ویلای لاکچری معاون اول روحانی در ساوجبلاغ/ سناریو زندگی اشرافی حلقه نیاوران تمامی ندارد؛ از رحمانی فضلی تا اسحاق جهانگیری!

به گزارش خبرگزاری موج البرز به نقل از تیتریک، این روزها اگر چه کابینه تازه نفس دولت سیزدهم راس کار آمده است و مردم به مبارزه با فساد دلگرم شده اند اما هر از گاهی اخباری از تخلفات دولت دوازدهم و آقایان حلقه نیاوران به گوش می رسد که عموم را ناراحت می کند.

اردیبهشت ماه سال ۹۷ بود که ماجرای ویلای غیر مجاز رحمانی فضلی، وزیر کشور جریان ساز شد، ماجرایی که اگر چه آن زمان از سوی آقای وزیر انکار شد اما حیدر جعفری دادستان ساوجبلاغ دادستان تایید کرد که ویلا متعلق به رحمانی فضلی بوده است.

استاندار البرز و فرماندار وقت ساوجبلاغ برای جلوگیری از تخریب ویلای غیر مجاز در فشند تلاش های فراوانی کردند اما بی نتیجه ماند چرا که دادستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه طبق قانون هیچ تبعیضی قائل نخواهیم شد گفته بود که حکم تخریب بیش از ۱۰۰ ویلای غیر مجاز صادر شده است.

قاضی اصغری معاون دادستان ساوجبلاغ آن زمان علت تخریب ویلا را اعتراض مردم به ناعدالتی در تخریب های صدگانه عنوان کرده بود اما ظاهرا فرماندار ساوجبلاغ دستور بازسازی ویلا را داده بود، سال ها از این داستان می گذرد تا اینکه طی روزهای اخیر در شهریور ماه ۱۴۰۰ خبر از ویلا سازی مسئول دیگری به گوش رسید.

در این باره نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز اسحاق جهانگیری در کوشک زر هشتگرد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: موضوع به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شده و صرفا مبلغی جریمه شده است.

علی حدادی با اشاره به اینکه ویلا به نام همسر معاون اول روحانی است، افزود: زمانی که ساخت و ساز غیر مجازی صورت می گیرد باید پیگیری های لازم درباره آن انجام شود اما تبعیض و چشم پوشی از یک ویلا توسط مسئولین قابل پذیرش نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از چاه های غیرمجاز به تولید آسیب وارد می کند، اظهار داشت: دامپروری ها در راستای تولید دام و طیور اقدام به حفر چاه کرده اند، چاه های آنها توسط مدیران استانی پلمب می شود اما چاه عمیق ویلای یک مسئول بالادستی را استثنا می دانند.

حدادی تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز اسحاق جهانگیری در قالب یک ویلای آنچنانی با یک چاه عمیق غیر مجاز در حالی صورت گرفته است که مردم روستا و کشاورزان به آب نیاز دارند، البته پیگیری های لازم را در باره این موضوع انجام داده ام.

وی با اشاره به اینکه جریمه بسیار کمی برای این ویلا در نظر گرفته شده به گونه ای که عدد آن قابل طرح نیست، گفت: مسئولین آلونک ۴۰ متری یک خانواده را تخریب می کنند اما از کنار یک ویلای غیر مجاز به راحتی عبور می کنند، آقایان بدانند مردم این موارد را می بینند.

حدادی افزود: پاسخی که به ما می دهند این است که موضوع ویلا در کمیسیون مرتبط مطرح و جریمه شده است، انتظار مردم این است همانگونه که آیت الله رئیسی در قوه قضائیه اقدامات قاطعی داشتند در قوه مجریه هم این رویه را دنبال کنند چرا که مصداق بارز مبارزه با فساد است.

حال باید دید حاکمیت قوانین که در کشور باید برای عموم یکسان اجرا شود با کارشکنی مسئولین این شهرستان و استان البرز به چالش کشیده خواهد شد یا تبعیضی بین یک مسئول و یک شهروند عادی وجود ندارد و شاهد تخریب ویلای اسحاق جهانگیری خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه