English

شهرام حبیب‌زاده:

۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل بستری شده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 145 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

145 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل بستری شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته 145 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت 19 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت کرده است افزود: خوشبختانه 133 بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 836 نفر رسید که از این تعداد ۱۲3 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی، سرعین و اصلاندوز در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله سوار، نیر، نمین و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: امروز دغدغه ما، موج پنجم کرونا بوده که عمدتا از نوع ویروس جهش‌یافته دلتای هندی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل 425 هزار و 823 دوز واکسن تزریق شده که از این مقدار 303 هزار و 400 دوز مربوط به نوبت اول و 122 هزار و 423 دوز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

حبیب‌زاده با اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون بیان کرد: باید روند واکسینه شدن مردم استان اردبیل بیشتر شده و به‌صورت خیلی فعال‌تر ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی