English

سید علیرضا رسولی اعلام کرد:

تجهیز شبکه آبیاری برای حذف آبیاری غرقابی و اتصال به شبکه آب خام در شهر یزد

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد اعلام کرد: عملیات تجهیز شبکه آبیاری و لوله گذاری در راستای حذف آبیاری غرقابی با تانکر و اتصال به شبکه آب خام در مسیرهایی از فضای سبز منطقه دو شهرداری یزد اجرا شد.

تجهیز شبکه آبیاری برای حذف آبیاری غرقابی و اتصال به شبکه آب خام در شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، باهدف صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی، عملیات تجهیز شبکه آبیاری و لوله گذاری در راستای حذف آبیاری غرقابی با تانکر و اتصال به شبکه آب خام در مسیرهایی از فضای سبز منطقه دو اجرا شد.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد، گفت: عملیات   لوله گذاری با انواع لوله ۶۳ و ۱۱۰ پلی اتیلن، جهت آبرسانی و انتقال آب خام به فضای سبز در مسیری به طول ۳۹۰۰ متر  با هدف حذف آبیاری غرقابی و تانکری انجام گردید.

سبز3

سید علیرضا رسولی با یاد آوری اهمیت آب رسانی برای حفظ و گسترش فضای سبز به منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره شهر گفت: لوله گذاری ها در بخش هایی از فضای سبز منطقه ۲ شامل مسیرهای میدان نماز تا میدان نیایش و انتقال آب از چاه پارک مارکار به فضای سبز مثلثی صحرا، میدان نیایش و بلوار خاتم یزدی، میدان حاجی صفری تا اواسط بلوار امام رضا(ع)، میدان نماز تا بلوار امام حسین (ع) ، میدان نماز تا دوربرگردان تامین اجتماعی ونیز اتصال آب چاه پارک هفتم تیر به منظور آبیاری مسیر حد فاصل میدان قرآن تا چهارراه دانش و نیز ایجاد مخزن ۱۲۰ مترمربعی در بلوار خلیج فارس انجام شده است.

سبز

به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز، وی افزود: با اجرای عملیات فوق و اتصال مسیرهای ذکر شده به شبکه آب خام و نیز آبیاری قطره ای ضمن بهبود فرایند آبیاری فضای سبز مسیرهای ذکرشده ، صرفه جویی در منابع آبی در بخش آبیاری فضای سبز نیز همراه داشته است. 

سبز2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه