English

توسط معلم خیر در شهرستان چالوس انجام شد:

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به درمانگاه تخصصی فرهنگیان

معلم خیر چالوسی یک دستگاه اکسیژن ساز به درمانگاه تخصصی فرهنگیان اهدا کرد.

اهدای یک دستگاه اکسیژن ساز به درمانگاه تخصصی فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، داوود کیا کجوری با اقدامی خیرخواهانه و با توجه به نیاز شدید مرکز درمانی به دستگاه اکسیژن ساز، یک دستگاه اکسیژن ساز به درمانگاه  فرهنگیان شهرستان چالوس اهدا کرد.

این معلم خیر چالوسی درباره این اقدام خود اظهار داشت: در شرایطی که بیماران کووید19 و مبتلایان کرونایی به شدت نیاز به اکسیژن برای کمک به بهبود شرایط تنفسی دارند، با مشورت با همسرم اقدام به انجام این عمل خیرخواهانه کردم تا شاید بتوانیم سهم کوچکی در مبارزه با این بیماری خطرناک داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط معلمان در ایام کرونا، ادامه داد: معلمان خوب و زحمتکش در سراسر کشور باعث شدند تا فعالیت های آموزشی در دوره کرونا استمرار یابد و بخشی از عظمت و خدمات معلمان به عنوان الگوهای بی بدیل در جامعه آشکار شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از این معلم چالوسی گفت: ارزش این دستگاه ها افزون بر چهل میلیون ریال است که به درمانگاه فرهنگیان اهدا شد.

مهدی سام دلیری با اشاره به شیوع بیماری کرونا در موج های جدید، افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت زیاد دستگاههای اکسیژن ساز برای تأمین اکسیژن بیماران در این برهه زمانی در تلاش هستیم بتوانیم در آینده نزدیک تعداد بیشتر از این دستگاه ها تهیه و در اختیار بیماران کرونایی فرهنگی قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه