English

محمد رحیمیان:

دانشگاه علوم پزشکی تربت جام تاکنون بیش از ۶۵ هزار دوز تزریق واکسن داشته است

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام عنوان کرد: بهترین واکسن در دسترس‌ترین آن است و ضمن دعوت از گروه‌های هدف برای تزریق واکسن و همچنین همشهریان گرامی به شایعات منتشر شده مبنی بر عوارض واکسیناسیون توجه نکنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت جام تاکنون بیش از ۶۵ هزار دوز تزریق واکسن داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد رحیمیان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۵ هزار دوز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت جام تزریق شده است که از این تعداد ۵۲ هزار و ۲۹۲ دوز در نوبت اول و ۱۲ هزار و ۴۳۷ دوز در نوبت دوم تزریق شده است.

رحیمیان در ادامه این خبر اضافه کرد: مدتی طولانی است که هیچ واکسن آسترازنکا به دست ما نرسیده است پیگیری‌های زیاد و مکاتبات با وزارت بهداشت انجام شده است قرار است تا پایان هفته تعیین تکلیف شود اگر واکسن آسترازنکا به کشور وارد شود سهمیه دریافتی به دانشکده خواهیم داشت و نوبت دوم آغاز خواهد شد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام همچنین تاکید کرد: بهترین واکسن در دسترس‌ترین آن است و در صورت نبود واکسن آسترازنکا در کشور برای تزریق، واکسن جایگزین طبق نظر کمیته علمی کشور اعلام خواهد شد.

رحیمیان در خاتمه متذکر شد: ضمن دعوت از گروه‌های هدف برای تزریق واکسن در شهرستان تربت جام ، همشهریان گرامی به شایعات منتشر شده مبنی بر عوارض واکسیناسیون توجه نکنند و برای حفظ سلامت جان خود و عزیزانتان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن اقدام نمائید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه