English

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

افتتاح باند دوم محور افوس- بویین میاندشت

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پروژه باند دوم محور افوس به بویین میاندشت به طول 3.5 کیلومتر افتتاح شد.

افتتاح باند دوم محور افوس- بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن در آیین افتتاح پروژه باند دوم محور افوس به بویین میاندشت با بیان اینکه عملیات احداث باند دوم محور افوس به بویین میاندشت از اردیبهشت‌ماه سال 1398 کلید خورد اذعان داشت: این پروژه در سال 1399 به پیشرفت فیزیکی 100 درصدی رسید و تقدیم مردم عزیز استان شد.

وی گفت: طول این پروژه 3.5 کیلومتر است و برای احداث آن 33 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از این میزان 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی-استانی و 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهر افوس در غربی‌ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۵ کیلومتری جاده ترانزیتی اصفهان، لرستان و شهرستان بویین‌میاندشت قرار دارد گفت: از دلایل اجرای این پروژه می‌توان به وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در شهر افوس، ترافیک، حوادث جاده‌ای و وجود نقاط حادثه‌خیز اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در مراحل اجرایی ساخت این محور حدود  ۹ هزار متر مکعب خاکبرداری و بیش از ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی انجام شده همچنین دو پل لوله‌ای به طول 36 متر احداث و خط کشی ترافیکی، نصب تابلو، علائم، چراغ چشمک زن نیز انجام پذیرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه