English

تبدیل بیش از ۱۵ هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در قروه

مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 15 هزار و 822 متر از شبکه سیمی فشار ضعیف برق در این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

تبدیل بیش از 15 هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در قروه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرهاد میمنت آبادی صبح امروز دوشنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: در طول 5 ماهه گذشته از سال جاری، 35 هزار و 861 متر شبکه روستایی و 15 هزار و 961 متر شبکه شهری در شهرستان قروه به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

وی از پایان پروژه تبدیل 15 هزار و 624 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهرک فرهنگیان قروه خبر داد و افزود: به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی، پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه و انرژی، اصلاح آرایش شبکه و زیبا سازی مبلمان شهری، شهرک فرهنگیان شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 526 میلیون ریال به صورت کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه ادامه داد: با توجه به مشکلات سرقت از شبکه فشار ضعیف که منجر به ایجاد ضعف ولتاژ و نارضایتی مشترکین می شود، اصلاح و بهینه سازی شبکه سیمی فشار ضعیف و تبدیل آن به شبکه کابل خودنگهدار اجرا و به بهره برداری رسید.

میمنت آبادی یادآور شد: با اجرای این پروژه مشکل ضعف ولتاژ و خاموشی شبکه در نقاط حادثه خیز با تغییر ساختار شبکه در شهرها و روستاها و جابجایی پایه های داخل سواره روها که یکی از مشکلات عمده بود، رفع شد.

وی بیان کرد: تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، خطر سرقت شبکه برق و همچنین امکان استفاده از برق غیرمجاز را کاهش می دهد که این امر باعث کاهش تلفات و انرژی توزیع نشده نیز می شود و از تحمیل ضرر و زیان به وسایل برقی مشترکین و همچنین از مشکلات قطعی برق و ایجاد نارضایتی مردمی جلوگیری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه