English

دیدار امام جمعه یزد از خانواده مرحوم حجت الاسلام فرج نژاد؛

جنایات صهیونیست در پوشش های مختلف دارای سابقه است

امام جمعه یزد گفت: از کنار برخی حوادث نباید به سادگی گذشت زیرا در بسیاری از حوادث دست صهیونیست‌ها و تروریست‌ها در کار است و مصداق‌ جنایاتی که در پوشش‌های مختلف انجام داده‌اند، بسیار است.

جنایات صهیونیست در پوشش های مختلف دارای سابقه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با خانواده حجت الاسلام فرج نژاد، روحانی پژوهشگر، نویسنده و یکی از فعالان برجسته فضای مجازی کشور دیدار کرد.

وی در دیدار با خانواده‌ مرحوم حجت الاسلام فرج‌نژاد محقق و پژوهشگری که چندی پیش به همراه خانواده خود بر اثر تصادف جان باخت، همچنین حسام سالکی که از فعالان حوزه هنری یزد است و برای امور فرهنگی به سوریه اعزام و مجروح شد، اظهار داشت: صهیونیست‌ها گاه با صدها واسطه جنایت می‌کنند که لازم است در این زمینه هوشیار و آگاه بود.

وی عنوان کرد: از کنار برخی حوادث نباید به سادگی گذشت زیرا در بسیاری از حوادث دست صهیونیست‌ها و تروریست‌ها در کار است و مصداق‌های جنایاتی که در پوشش‌های مختلف انجام داده‌اند، بسیار است.

ناصری یاد و خاطره مرحوم فرج نژاد را گرامی داشت و گفت: حجت الاسلام فرج نژاد یک روحانی و طلبه ای فاضل، فرهیخته و یک انسان پرتلاش و جهادی و مجاهد واقعی در مسیر مبارزه با کفر بود.

وی عنوان کرد: او با همت بلند و نگاه حمایت از دین و اسلام و ولایت و رهبری فعالیت می کرد که متاسفانه در یک سانحه از دست رفت که این اتفاقی غم انگیز است.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر عالمی از دست برود صدمه ای به جامعه وارد می شود که جبران آن امکان پذیر نیست همچنانکه می بینیم امروز کسی نمی تواند جای حرکت‌های حجت الاسلام فرج نژاد که در سکوت و آرامش به اقدامات و مطالعات بسیار اثرگذار می‌پرداخت را بگیرد.

ناصری بیان کرد: از دست رفتن این روحانی ولایتمدار که بی نام و نشان و بدون هیاهو کار می کرد، اتفاق بسیار تلخی است.

وی عنوان کرد: حجت الاسلام فرج نژاد در روشنگری جامعه و روشنگری فتنه ها و ایده های صهیونیست‌ها و دسیسه های آنها، رصد فضاهای مجازی و مقابله با شبهات و توطئه ها بسیار توانمند و فعال بود.

امام جمعه یزد، از دست رفتن این روحانی جهادی را به خانواده وی و نیروهای انقلابی تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد: اخوان این روحانی بزرگوار، راه و سیره او را ادامه دهند.

در این دیدار همچنین حسام سالکی از فعالان فرهنگی حوزه هنری یزد به بیان خاطرات خود در سوریه و علت مجروحیتش از ناحیه پا پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه