English

سردار احمد اخوان:

برپایی بیمارستان در ۱۹ نقطه پرخطر کشور برای بیماران کرونایی

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: راهبرد این نیرو، بسیج همه امکانات و ظرفیتها برای جلوگیری از سرگردانی بیماران برای تخت در جای جای کشور است.

برپایی بیمارستان در ۱۹ نقطه پرخطر کشور برای بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار احمد اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: این نیرو تاکنون اقدام به برپایی بیمارستان در ۱۹ نقطه پرخطر کشور کرده و از این طریق سه هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

سردار احمد اخوان این خبر را در آیین بهره برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی بیماران حاد تنفسی نیروی زمینی سپاه در نیشابور بیان کرد و در ادامه اظهار داشت: از ۲۰ مرداد امسال تاکنون ۵۴۴ تخت بیمارستانی جدید مورد بهره برداری قرار گرفته است و ۲۵۰ تخت دیگر هم به زودی بهره برداری خواهد شد.

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: راهبرد این نیرو، بسیج همه امکانات و ظرفیتها برای جلوگیری از سرگردانی بیماران برای تخت در جای جای کشور است و بیمارستان سیار نیشابور دارای ۹۶ تخت بستری برای بیماران حاد تنفسی است که نیروی انسانی، کادر تخصصی توانمند و ماهری با تجهیزات روزآمد در این بیمارستان به ارائه خدمات تخصصی به بیماران کرونایی می‌پردازند.

وی همچنین عنوان کرد: این بیمارستان هم اینک سه تخت آی. سی یو نیز دارد که تا ۲ هفته آینده این تعداد به هشت تخت افزایش خواهد یافت.

سردار اخوان در خاتمه خاطر نشان کرد: مهمترین مؤلفه این بیمارستان خط‌شکنی و الگوسازی است بدان معنا که با انسجام مدیران شهرستانی در مدتی کوتاه می‌توان ۱۰۰ تخت بیمارستانی را برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کرد و این بیمارستان، که در کمتر از ۷۲ ساعت راه اندازی شد، به‌دلیل برخورداری از فضای استاندارد از قابلیت تحرک و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه