English

ابراهیم قاسم پور:

خلیل آباد با ۸ هکتار کشت گلخانه‌ای، شاخص‌ترین شهرستان در خراسان رضوی است

فرماندار خلیل آباد عنوان کرد: توسعه گلخانه‌ها یکی از شاخص‌های برتر خلیل آباد در بین شهرستان‌های منطقه است.

خلیل آباد با ۸ هکتار کشت گلخانه‌ای، شاخص‌ترین شهرستان در خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد اعلام کرد: طی یکسال اخیر با ایجاد سه هکتار گلخانه در این شهرستان، سطح زیر کشت گلخانه در خلیل آباد به ۸ هکتار رسیده است.

ابراهیم قاسم پور این خبر را در نشست شورای اداری شهرستان خلیل آباد بیان کرد و در ادامه اظهار داشت: توسعه گلخانه‌ها یکی از شاخص‌های برتر خلیل آباد در بین شهرستان‌های منطقه است.

فرماندار خلیل آباد همچنین اضافه کرد: ۶۳ طرح حوزه کشاورزی در یکشنبه‌های رفع موانع تولید شهرستان بررسی شده و امروز واحد‌های تولیدی راکد یا نیمه فعال به چرخه تولید بازگشته اند و ۴۱ نشست یکشنبه‌های رفع موانع تولید با ۱۳۶ مصوبه در یک سال گذشته انجام شده که ۱۳ نشست آن میدانی بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: ۵ طرح آبیاری کم فشار و زیرسطحی در مساحت بیش از ۲۵۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان بلاعوض در سطح شهرستان انجام شده است که این میزان هنوز حد مطلوب شهرستان در جامعه ۱۲ هزار بهره بردار بخش کشاورزی نیست؛ ولی اقدام ارزشمندی است.

قاسم پور در خاتمه تصریح کرد: اجرای ۱۳ طرح لوله گذاری در ۵ نقطه شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان که این طرح در جهاد کشاورزی با توجه به شرایط خشکسالی‌ها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و باید توسعه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه