English

در اجرای طرح نذر قربانی ماه محرم؛

برکت نذر قربانی ماه محرم به سفره‌های خانواده‌های عزتمند کرمانشاهی می‌رسد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، از توزیع 1200 بسته گوشت گوسفندس ویژه طرح نذر قربانی ماه محرم در شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد غرب خبر داد.

برکت نذر قربانی ماه محرم به سفره‌های خانواده‌های عزتمند کرمانشاهی می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با قدردانی از سخاوت و همت والای خیرینی که با مشارکت در طرح نذر قربانی اول ماه؛ به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در یاری رساندن به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا لبیک گفته اند، اظهار کرد: طرح نذر قربانی در ابتدای هر ماه قمری با مشارکت خیرین نیک اندیش از اقصا نقاط میهن اسلامیمان ایران، و از سوی کانون فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور(فهما) اجرا می شود.

وی با اشاره به ارسال 2400 بسته گوشت قربانی گوسفندی در ماه ذی الحجه به استان کرمانشاه و توزیع آن در 9 شهرستان تابعه، ابراز کرد: در ماه محرم نیز خانواده های عزتمند کرمانشاهی از این نعمت و برکت بی بهره نمانده اند و محموله ای جهت توزیع در شهر کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب اختصاص یافته است.

حجت الاسلام کلات پور، با بیان اینکه این محموله شامل 1200 بسته گوشت گوسفندی است، عنوان کرد: روند ثبت نام اسامی خانواده های عزتمند و آسیب دیده از کرونا با معرفی و تأیید از سوی  کانون های فرهنگی هنری فعال در مساجد شهری و روستایی شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد غرب از 25 مرداد آغاز شده و هم اکنون به اتمام رسیده است.

وی زمان ارسال محموله را در روزهای ابتدایی شهریور ماه اعلام کرد و گفت: توزیع بسته های گوشت نذر قربانی ماه محرم مانند نوبت های قبلی، توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری و با حفظ شأن و کرامت خانواده های عزتمند کرمانشاهی صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه