English

پلمب کافه - رستورانی در کرمانشاه که اقدام به سرو آبزیان حرام می کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس نسبت به پلمب کافه - رستوران متخلفی که در شهر کرمانشاه اقدام به سرو آبزیان حرام می کرد، اقدام کردند.

پلمب کافه - رستورانی در کرمانشاه که اقدام به سرو آبزیان حرام می کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، ‍ سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از انجام تبلیغات ماموران پلیس نسبت به پلمب کافه - رستوران متخلفی که در شهر کرمانشاه اقدام به سرو آبزیان حرام می کرد، اقدام کردند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: یک کافه - رستوران در فضای مجازی مبنی بر سرو آبزیان حرام گوشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده سرو آبزیان حرام گوشت برای ماموران محرز و با توجه به این مسئله نسبت به پلمب کافه - رستوران مذکور اقدام شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در ادامه با تاکید بر غیرقانونی و غیرمجاز بودن تبلیغ و سرو موادغذایی حرام، از برخورد قاطعانه پلیس با چنین واحدهای صنفی خبر داد.

وی گفت: شایسته است واحدهای صنفی نسبت به رعایت موازین شرعی و اسلامی اقدام و از هرگونه تبلیغ، توزیع و سرو موادغذایی حرام اجتناب کنند.

سرهنگ آمویی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه می توانند موضوع را با پلیس 110 درمیان گذاشته و همکاران ما نیز به سرعت با آن ها برخورد و اقدامات قانونی لازم را صورت می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه