English

بازدید سرزده دریادار تنگسیری از بیمارستان بحران بندرعباس

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بیمارستان استقراری خدمات درمانی که جدیدأ در محل نمایشگاه دائمی شهر بندرعباس مستقر شده، حضور یافت و از کلیه پرسنل درمانی این مرکز درمانی تقدیر کرد.

بازدید سرزده دریادار تنگسیری از بیمارستان بحران بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید سرزده از آماده سازی بیمارستان استقراری خدمات درمانی که به تازگی در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس ایجاد شده، حضور یافت و از همه پرسنل درمانی این مرکز درمانی تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در این بازدید که فرماندار بندرعباس و مدیر کل بحران استان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در محل مربوطه حضور داشتند و هر کدام جداگانه نسبت به وظایف و عملکرد حوزه ماموریتی و فعالیت این مرکز درمانی موقت، توضیحات اجمالی به سردار تنگسیری ارائه کردند.
در حاشیه این بازدید، سردار تنگسیری طی گفتگویی ابراز داشت: مجموعه نیروهای لشکری و کشوری امروز با بسیج همه منابع و امکانات و با توکل بر خدای متعال برای مبارزه با سویه جدید کرونا دلتا در موج اخیر این ویروس در حال فعالیت شبانه روزی هستند.
دریادار تنگسیری افزود: نیروی دریایی سپاه هم چون سایر بخش ها، در استانهای استقراری ندسا به ویژه استان هرمزگان بعلت شرایط حاد این استان، دو بیمارستان صحرایی در بندرعباس و بندرلنگه، با تمام تجهیزات درمانی برپا کرده است که روزانه بیش از  500 نفر بیمار مراجعه کننده داشته و به خدمات دهی درمانی مشغول است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن تقدیر از کادر درمانی افزود: نیروی دریایی سپاه در موج اخیر شیوع سویه کرونا دلتا، در کنار کارکنان زحمتکش بهداشت و درمان کشور، هم اکنون  بیش از ۲۶۰ تخت بیمارستانی  با تمام تجهیزات و کادر درمانی متخصص فعال کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه