English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ احمدحسین فلاحی خبر داد

دکتر زلفی‌گل انسان متدین و انقلابی است/حمایت فلاحی از زلفی گل در تصدی وزارت علوم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دکتر زلفی‌گل انسان متدین و انقلابی است ایشان به دنبال تحول است و می‌تواند در سیستم دانشگاه تحول ایجاد کند، اظهار کرد: ابتدا انتظار می‌رود نمایندگان استان از دکتر زلفی‌گل حمایت کنند تا در رأی آوردن موفق باشد.

 دکتر زلفی‌گل انسان متدین و انقلابی است/حمایت فلاحی از زلفی گل در تصدی وزارت علوم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌ احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه دکتر زلفی‌گل انسان متدین و انقلابی است ایشان به دنبال تحول است و می‌تواند در سیستم دانشگاه تحول ایجاد کند،  اظهار کرد: ابتدا انتظار می‌رود نمایندگان استان از دکتر زلفی‌گل حمایت کنند تا در رأی آوردن موفق باشد. 

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم وزیر علوم ساختار مدیریتی را در دانشگاه‌ها اصلاح کند.

وی اضافه کرد: اهدافی که مجلس و دولت انقلابی دنبال می‌کنند پاکسازی پست‌های تصمیم‌گیری از جریان لیبرالیستی در دانشگاه است چراکه در حال حاضر شاهد مشکلات فراوانی در این زمینه هستیم.

فلاحی بیان کرد: متأسفانه خبرهای خوبی از دانشگاه‌ها نداریم و استخدام‌ها و انتصابات غیرقانونی در سال‌های گذشته در دانشگاه‌ها انجام شده است، همچنین اتفاقاتی که در روزهای اخیر در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران افتاد نگران کننده است.

وی مطرح کرد: انتظارمان این است که وزیر علوم ساختار مدیریتی را در دانشگاه‌ها اصلاح کند و دانشگاه را به سمت اسلامی سازی دانشگاه و حاکمیت تفکر انقلابی پیش ببرد که کار بسیار سختی است اما با وجود نیروهای انقلابی امکان‌پذیر است.

فلاحی در پایان اظهار کرد: از طرف دیگر یک وزیر اگر برنامه خوب داشته باشد اما ساختار مدیریتی و تیم کارآمد و انقلابی نداشته باشد نمی‌تواند برنامه‌های خود را پیاده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی