English

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران اعلام کرد:

کاهش پروازها در فرودگاه های مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پرواز در فرودگاه‌های استان مازندران با کاهش چشمگیری همراه بوده است.

کاهش پروازها در فرودگاه های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعدالله وطن‌خواه با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون 50 درصد کاهش پروازی در فرودگاه شهدای ساری را داشتیم، گفت: پرواز در فرودگاه نوشهر 45 درصد و در رامسر بین 30 تا 40 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به روند ادامه دار کاهش پرواز با توجه به شرایط کرونایی در استان ادامه داد: پیش بینی می‌شود در هفته آینده کاهش پرواز‌ها بیشتر باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: به طور متوسط در فرودگاه شهدای ساری 90 پرواز در هفته انجام می‌شد که اکنون این مقدار به 45 تا 55 پرواز رسیده است.

وی افزود: در فرودگاه شهدای رامسر نیز به طور متوسط 36 پرواز بوده که 20 پرواز کاهش پیدا کرده و در فرودگاه شهدای نوشهر نیز 24 پرواز متوسط در هفته بوده که به 10 پرواز تقلیل یافته است.

وطن خواه با اشاره مقاصد پروازی در فرودگاه‌های استان تصریح کرد: در فرودگاه‌های شهدای رامسر و نوشهر پرواز مشهد و تهران انجام می‌شود البته پرواز اصفهان نیز انجام می‌شد که فعلاً لغو شده است و در فرودگاه بین المللی شهدای ساری پرواز به بیشتر استان‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به میزان حجم پرواز مسافری در پرواز‌ها ابراز داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و اجرای پروتکل‌ها مسافرگیری تنها با 60 درصد ظرفیت انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما‌ها نیز بیان داشت: از سال گذشته تاکنون افزایش نرخ نداشتیم و تنها در برخی مسیر‌ها بستگی به مسیر پرواز‌های مختلف، ساعت پرواز و نوع هواپیما بر اساس مصوبات شورای عالی هواپیمایی تغییراتی وجود دارد، اما افزایش نرخ بلیت نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه