English

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - نوشهر خبر داد:

آماده باش کامل یگان حفاظت منابع طبیعی در ایام تعطیلات

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر، دستورالعمل تشدید حفاظت از عرصه های منابع طبیعی در ایام تعطیلات پیش رو از سوی مدیرکل به ادارات منابع طبیعی ابلاغ شده است.

آماده باش کامل یگان حفاظت منابع طبیعی در ایام تعطیلات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ محسن مرادی صادق اظهار داشت: میزان گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت در تمام مناطق افزایش می یابد و مأمورین شبانه روز در مناطق تحت مدیریت با تمام امکانات موجود حضور دارند.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری مشترک با سپاه پاسداران و تعامل مثبت با مسئولین انتظامی و دادستانها شهرستان های غرب مازندران در حراست از عرصه های منابع طبیعی را یادآور شد و ادامه داد: از فرصت طلبی سودجویان در ایام تعطیلات با برخورد  قاطع تری روبرو خواهند شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر گفت: این افزایش گشت و ممانعت از هرگونه تخلف، میزان امنیت و آموزش مردم، جوامع محلی و گردشگران درباره حفظ عرصه های منابع طبیعی را بالا برده و یگان حفاظت آماده همکاری در تمام زمینه های حفاظت را داشته است.

وی تصریح کرد: مردم عزیز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف به عرصه های منابع طبیعی با شماره تماس های 1504و 139  تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه