English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

منع تردد کرونایی در مازندران با قدرت اجرا می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: منع تردد کرونایی در مازندران با قدرت اجرایی می‌شود و بنابراین مردم به مازندران سفر نکنند.

منع تردد کرونایی در مازندران با قدرت اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین حسن نژاد با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد بین استانی اظهار داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی، منع تردد کرونایی اعم از بین استانی و داخل استانی در مازندران با قدرت اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: همه هدف اجرای این مصوبه به حداقل رسیدن تمایل جمعیت برای جا به جایی است و در مصوبه اشاره‌ای به بومی و غیربومی افراد نشده است و هرگونه تردد بین استانی برای ورود به مازندران و همچنین تردد داخل استانی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندرانی‌های بومی ساکن در دیگر استان‌ها نیز نمی‌توانند وارد مازندران شوند و پلیس مانع تردد و ورود آنان به استان می‌شود ، تأکید کرد: از تمامی مازندرانی‌های ساکن استان‌های دیگر می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خودشان و خانواده‌ها و اقوامشان قصد سفر به مازندران نکنند.

وی موفقیت در کنترل شیوع کرونا در استان را نیازمند همراهی و مشارکت مردم دانست و گفت: حساسیت و فوق بحرانی بودن شرایط کرونایی مازندران نسبت به دیگر استان‌های کشور باور کردنی نیست و به همین دلیل برای حفاظت از سلامتی شهروندان از جمعیت بومی استان و هموطنان مازندرانی ساکن در استان‌های مختلف کشور و از مسافران و گردشگران درخواست می‌شود به مصوبه منع تردد و جا به جایی اهتمام جدی داشته باشند و به این استان نیایند.

حسن نژاد با بیان این که همه دستگاه‌های اجرایی از جمله صنعت، معدن و تجارت، بازرسی، تعزیرات، شهرداری‌ها، حمل و نقل عمومی و دیگر دستگاه‌های اجرایی کاملا به مصوبه و وظایف تعیین شده برای تعطیلی 6 روزه آینده واقف هستند، تصریح کرد: اگرچه تعطیلی مطلق کشور به ویژه مازندران نیازمند حمایت‌های جدی مالی برای بسیاری از اصناف است و امیدواریم دولت به این مهم اهتمام داشته باشد اما باید بپذیریم شرایط امروز مرگ و میر ناشی از کرونا در استان بسیار نگران کننده است و همه باید برای حفظ جان خودمان، خانواده و هموطنان به مقررات پایبند باشیم.

وی به تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان‌های مازندران، خستگی کادر درمان و مشکلات تأمین دارو، انجام تست کرونایی در استان نیز اشاره کرد و افزود: این که کشور به تصمیم تعطیلی 6 روزه می‌رسد، نشانه وخیم بودن اوضاع است و بنابراین تأکید می‌کنم مردم تمایل به جا به جایی را به صفر برسانند و فقط برای درمان تردد را انجام بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه