English

ظرفیت بیمارستان های سنندج تکمیل است

رییس مرکز بهداشت شهرستان سنندج گفت: ظرفیت بیمارستان های شهرستان سنندج در حال تکمیل شدن است و از همین رو شهروندان باید رعایت کنند.

ظرفیت بیمارستان های سنندج تکمیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جهانبخش یوسفی ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان سنندج وضعیت بیمارستان های سنندج را نامطلوب عنوان کرد و اظهار کرد: یکی از وظایف بهداشت کاهش ورودی به بیمارستان ها از طریق مریض یابی است که در بیماری ویروس کرونا به وسیله تست گرفتن انجام می شود و اکنون در سنندج 4 مرکز خصوصی و 4 مرکز دولتی امر بیمار یابی را انجام می دهند.

وی آموزش و اطلاع رسانی را از دیگر اقدامات مهم در رسانه های استان عنوان کرد و افزود: شهربازی ها، اماکن عمومی، پاساژها و برپایی نماز جماعات و مراسم های مذهبی در اماکن سر بسته باید در شرایط موجود تعطیل شوند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان سنندج، نظارت بر تعطیلی اصناف و مراکز تفریحی را بسیار ضعیف عنوان کرد و ادامه داد: در شرایط فعلی فرصت تکرار ابلاغ و تذکرات را نداریم و همه باید تکلیف وضعیت موجود را به ویژه در برپایی نماز جمعه، رستوران ها، تالارها، شهربازی های سرباز و سر پوشیده و کلیه اصناف مشخص کنند.

یوسفی پذیرش و باز بودن آموزشگاه های خصوصی و دولتی را حتی با حضور 10 نفر نیز غیر قابل توجیه و ضروری دانست و یادآور شد: با اعلام محدودیت های جدید کرونایی از سوی ستاد کرونا در کشور همه باید تلاش کنند که این مصوبات به صورت صحیح اجرا شود.

وی از منع تردد بین شهری و لغو صدور مجوزهای صادره قبلی خبر داد و بیان کرد: دستگاه های قضایی و انتظامی باید برای اجرای کامل محدودیت ها نظارت کامل داشته باشند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان سنندج بر تعطیلی اصناف گروه سه و چهار به ویژه پاساژها تاکید کرد و گفت: این تعطیلی شامل بانک ها و اصناف و ادارات نیز می شود.

یوسفی منع تردد را برای وسایل نقلیه خدمات رسان از جمله آمبولانس ها لغو اعلام کرد و اظهار کرد: این هفته مردم باید دستگاه های اجرایی را در مصوبات ستاد کرونا همراهی کنند تا هزینه و خسارات ناشی از بیماری کرونا کاهش یابد و زنجیره انتقال آن قطع شود.

وی بر امر واکسیناسیون از سوی مردم تاکید کرد و افزود: مردم هر چه سریعتر به اماکن اعلام شده جهت واکسینه شدن مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه