English

بهره‌مندی ۱۰۰۰ خانه در مناطق کمتر‌ برخوردار یزد از اجرای پروژه ملی «خانه به خانه»

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از بهره‌مندی یک‌هزار خانواده یزدی از اجرای پروژه ملی بهینه‌سازی خانه به خانه خبر داد.

بهره‌مندی 1000 خانه در مناطق کمتر‌ برخوردار یزد  از اجرای پروژه ملی «خانه به خانه»

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد کردستانی معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با اشاره به این‌که پروژه بهینه‌سازی مصرف خانه به خانه تاکنون برای یک‌هزار خانه و در دو منطقه کمتر برخوردار استان به صورت پایلوت انجام شد، افزود: این پروژه با تمرکز بر انجام راهکار‌های کم‌هزینه در بخش سرمایشی خانه و به صورت آموزش چهره به چهره و همچنین مجازی برای ساکنین اجرا شده است.

وی با بیان این‌که اجرای این طرح نمونه کمتر از 6 ماه به طول انجامید و در حال حاضر در مراحل پایانی اجرا است، تصریح کرد: بر اساس محاسبات هزینه و فایده، هزینه طرح بهینه‌سازی خانه به خانه حدود یک پنجم هزینه تولید برق بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، افزود: علاوه بر این‌که اجرای این روش‌ها با محیط زیست سازگار و با منافع ملی کشور هم راستا است با انرژی تجدید پذیر نیز قابل قیاس می باشد.

گفتنی است: با توجه به موفقیت این پروژه، برنامه تداوم و توسعه ی دامنه ی اجرای آن با گروه‌های جهادی مقاومت بسیج در دستور کار مشترک شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق استان یزد قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه