English

۴۰۰۰ مترمربع فضای سبز در بلوار شهدای انتظام سنندج احداث شد

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پایان عملیات احداث فضای سبز 4 هزار و 350 مترمربعی واقع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی 115 این منطقه خبر داد.

4000 مترمربع فضای سبز در بلوار شهدای انتظام سنندج احداث شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عطاء الله ساعدموچشی صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، اظهار کرد:احداث فضای سبز در نقاط مختلف سطح شهر با هدف ارتقاء سرانه فضای سبز در حال اجرا است. 

مدیر شهرداری منطقه  سه سنندج اظهار داشت: بلوار انتظام یکی از بلوارهای سطح منطقه است که از دو سال گذشته عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

ساعدموچشی بیان کرد: احداث بیش از 26هزار متر مربع فضای سبز، کف فرش پیاده‌رو، نصب مبلمان پارکی و ست ورزشی از جمله اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته در راستای ساماندهی بلوار انتظام است.

وی گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز در سالجاری عملیات احداث فضای سبز به متراژ 4 هزار و 350 متر مربع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی اجرا شد. 

ساعدموچشی افزود: اجرای 2 هزار مترمکعب خاکبرداری، 4 هزار مترمکعب خاکریزی با خاک نباتی و اجرای عملیات جدول گذاری به صورت تک جدول به طول 350 متر از عمده عملیات عمرانی صورت گرفته به منظور تکمیل عملیات احداث فضای سبز بوده است. 

وی افزود: عملیات نهال کاری با استفاده از نهال توری و جوهر و کاشت درختچه‌های زرشک، یوکا و ترون، ایجاد روشنایی و احداث سکوی نشیمن نیز انجام شده است و ست بازی کودکان هم در این بلوار نصب می‌شود.

 مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد: برای تامین آب جهت آبیاری فضای سبز احداث شده نیز چاهی به عمق 14 متر حفر شده و یک مخزن 45 مترمکعبی نیز تعبیه شده است و آبیاری این فضای سبز هم به روشن نوین انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه