English

عضو جدید شورای شهر کرمانشاه:

مردم پذیرش چالش و شکاف ندارد و حواشی ایجاد شده یک آسیب است

احسان حیدریان، عضو جدید شورای شهر کرمانشاه گفت: باید یک همدلی و وفاق ایجاد شود تا این بحران ها و مسائل حل شود.

مردم پذیرش چالش و شکاف ندارد و حواشی ایجاد شده یک آسیب است

احسان حیدریان، عضو ششم شورای شهر کرمانشاه در حاشیه جلسه تحلیف شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه گفت: باید این مسائل مدیریت شود، غیبت همکاران بر اثر کوتاهی اندیشه و بدون عقلانیت است. کرمانشاه به خودی خود دچار چالش است و از طرفی کسی هم بخواهد سنگ اندازی کند، اخلاقا و شرعاً درست نیست و باید یک همدلی و وفاق ایجاد شود تا این بحران ها و مسائل حل شود.

وی افزود: مردم پذیرش چالش و شکاف ندارد و این حواشی یک آسیب می باشد. امیدوارم به سمت و سویی برویم که مردم احساس کنند یک تغییر محسوس در شورا اتفاق می‌افتد و مردم به این نتیجه می رسند که انتخابشان درست، آگاهانه و براساس ارزش بوده است و اگر اینگونه نشود جفا کرده ایم. 

حیدریان تاکید کرد: حال اگر یک فرد بر اثر کوتاهی اندیشه نمی آید، مسئولین ذیربط یا کسانی که قائم بر این موضوع هستند باید تذکر بدهند تا در جلسه شرکت کنند. 

این عضو شورای شهر بیان داشت: اینگونه موارد عذرخواهی ندارد و نرمش به درد نمی خورد. با نگاهی به شورای شهر استانها و کلانشهرهای دیگر می‌بینیم که برنامه‌ها در مدار خودشان در حرکت است، سرپرست و دیگر مسائل در حال اجرا و انجام است اما در کرمانشاه بر اثر کوتاهی اندیشه، کم فکری، این چنین اتفاقات انجام می شود که کار مردم معطل بماند و واقعاً باید کاری انجام دهیم که رضایت پروردگار و مردم در آن باشد. 

حیدریان درخصوص این که آیا برنامه ای برای حل مشکلات شهر اندیشه شده است افزود: قطعاً به این شکل است فعلاً با انتخاب یک سرپرست سعی بر این است که بخشی از مشکلات حل شود تا به یک فرد متخصص برای هدف دار کردن و مدیریت شهر در بحث شهردار برسیم. 

وی در پایان گفت:اینگونه بگویم که باید ایثار کرد، از خودگذشتگی کرد و به آن ارزش رسید که مردم نیاز به توجه و شهر نیاز به تغییر دارد و باید کاری کنیم که رضایت پروردگار و مردم در آن باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه