English

سرهنگ ارسلان سرمدی

نوبت دهی اینترنتی در مرکز شماره گذاری راه اندازی شد

رییس مرکز شماره گذاری انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه پیش از ورود به پیک پنجم کرونا برای هر مراجعه کننده ۱۰ دقیقه زمان در نظر گرفته می شد یعنی هر ۱۰ دقیقه یک نوبت داده می شد اما با اوج گرفتن ویروس کرونا این زمان با تاخیر پنج دقیقه ای یعنی به ۱۵ دقیقه افزایش یافت، گفت: نوبت دهی اینترنتی در مرکز شماره گذاری راه اندازی شد و افراد با مراجعه به سایت نسبت به تعیین روز و زمان حضور اقدام می کنند.

نوبت دهی اینترنتی در مرکز شماره گذاری راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ ارسلان سرمدی رییس مرکز شماره گذاری انتظامی استان همدان روز شنبه با اشاره به اینکه پیش از ورود به پیک پنجم کرونا برای هر مراجعه کننده ۱۰ دقیقه زمان در نظر گرفته می شد یعنی هر ۱۰ دقیقه یک نوبت داده می شد اما با اوج گرفتن ویروس کرونا این زمان با تاخیر پنج دقیقه ای یعنی به ۱۵ دقیقه افزایش یافت، گفت: نوبت دهی اینترنتی در مرکز شماره گذاری راه اندازی شد و افراد با مراجعه به سایت نسبت به تعیین روز و زمان حضور اقدام می کنند.

وی  بیان کرد: به دنبال اپیدمی ویروس کرونا با تدبیر فرماندهی انتظامی استان همدان نوبت دهی اینترنتی در مرکز شماره گذاری راه اندازی شد و افراد با مراجعه به سایت نسبت به تعیین روز و زمان حضور اقدام می کنند.

رییس مرکز شماره گذاری انتظامی استان همدان گفت: بنابراین برای اینکه شمار افراد در صف انتظار بیشتر نشوند ساعت کاری این مرکز از ۱۴ به ۱۶ افزایش داشته است و در ۹ باجه پیش بینی شده در مرکز شماره گذاری به مراجعان خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

سرهنگ سرمدی بیان کرد: روزانه به ۴۰۰ نفر در این مرکز خدماتی نظیر تعویض پلاک و شماره گذاری، نقل و انتقال خودرو، تعویض قطعات، صدور سند المثنی خودرو و احراز سکونت افرادی که در سایپا و ایران خودرو برای خرید وسیله نقلیه نامنویسی کردند، صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: تمامی تدابیر لازم برای پیشگیری از تجمع و ازدحام و رعایت فاصله گذاری فیزیکی در مرکز شماره گذاری در نظر گرفته شده است و در این راستا صندلی ها در داخل محوطه قرار گرفتند تا افراد در صف انتظار به جای داخل سالن در داخل حیاط و فضای باز حضور داشته باشند.

رییس مرکز شماره گذاری انتظامی استان همدان ادامه داد: کارکنان حاضر در مرکز شماره گذاری از ارائه هر گونه خدمات به افراد بدون ماسک امتناع کرده همچنین مواد ضدعفونی در ورودی این مرکز به منظور استفاده مراجعان قرار داده شده است.

سرهنگ سرمدی اضافه کرد: تب سنجی از مراجعان در ورودی مرکز شماره گذاری صورت می گیرد همچنین داخل محوط و سالن خط کشی شده تا افراد با رعایت فاصله گذاری فیزیکی خدمت مورد نیاز را دریافت کنند.

وی از شهروندان خواست از به همراه آوردن دیگر افراد، دوستان و اعضای خانواده به این مرکز پرهیز کنند چراکه حضور خریدار و فروشنده و برای افراد دارای وکالت تنها حضور خریدار در این مرکز کافی است.

رییس مرکز شماره گذاری انتظامی استان همدان اظهار داشت: روزانه به ۴۰۰ نفر در این مرکز خدمات ارائه می شود اما شمار مراجعه کنندگان به مرکز شماره گذاری روزانه حدود یک هزار نفر است که امید می رود با همکاری شهروندان بتوان شمار افرادی که حضورشان ضرورتی ندارد را کاهش داد.

سرهنگ سرمدی بیان کرد: بخشی از مراجعان برای احراز محل سکونت به منظور ارائه آن به شرکت های خودروساز سایپا و ایران خودرو در این محل پس از دریافت نوبت اینترنتی حضور می یابند که درصدد این هستیم با افزایش شمار کارمندان حوزه فنی، این افراد بدون دریافت نوبت قبلی مراجعه و خدمت مورد نیاز را دریافت کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه