English

از سوی استاندار مازندران صورت گرفت:

قدردانی از ورزشکاران پاراالمپیکی مازندران

مراسم تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی مازندران با حضور حسین زادگان، استاندار، رنگرز مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران، میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، اسبقیان، رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون برگزار شد.

قدردانی از ورزشکاران پاراالمپیکی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در این مراسم اظهار داشت: شاهد حضور ورزشکاران موفقی از استان مازندران در ورزش کشور هستیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان این استان در آوردگاه های مختلف جهانی، المپیک و پارالمپیک توانستند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

استاندار مازندران افزود: در ورزش علاوه بر رقابت، رفاقت و دوستی نیز اهمیت بالایی دارد که خوشبختانه ورزشکاران ما این موضوع را در میادین مختلف ثابت کردند.

وی گفت: تلاش شما ورزشکاران پارالمپیکی برای ما بسیار ارزشمند است و امیدوارم که بتوانید با کسب مدال های خوشرنگ در توکیو، علاوه بر اهتزاز پرچم کشورمان، دل ملت شریف ایران را هم شاد کنید.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با قدرانی از حضور مسئولین در این مراسم افزود: در درجه اول آرزوی سلامتی برای ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان دارم و امیدوارم که مانند همیشه شاهد درخشیدن ملی پوشان ایران در آوردگاه پارالمپیک باشیم و ورزشکاران ما بتوانند بارها پرچم کشور عزیزمان در در این آوردگاه به اهتزاز در آورند.

در ادامه محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان هم درباره وضعیت تیم های ملی و اردوهای آمادگی تصریح کرد: امیدوارم ملی پوشان ما با دعای خیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران با کسب مدال های خوش رنگ دست پر به کشور باز گردند.

 آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نیز برای کاروان پارالمپیکی کشورمان در مسابقات توکیو آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: تلاش ملی پوشان پارالمپیکی برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم که با کسب مدال نتایج زحمات آنها را به بهترین شکل دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه