English

در کجور چه خبر است:

آقای بخشدار نه جزیره ای نگاه کنید و نه دیکته بخوانید

آقای بخشدار، گویا شما بیش از آن که خودتان صحبت کنید و با علم و اطلاعات کافی سخن بگویید در حال خواندن دیکته هستید.

آقای بخشدار نه جزیره ای نگاه کنید و نه دیکته بخوانید

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بخشدار کجور نشستی را تحت عنوان نشست خبری با خبرنگاران بخش کجور نوشهر در محل بخشداری برگزار کرد که به آن نقدهایی وارد است.

از همان ابتدا به خوبی مشخص بود که بخشدار کجور این نشست را با نگاه جزیره‌ای خویش برگزار کرد در حالی که بسیاری از خبرنگاران غیر کجوری سال‌ها اخبار مختلف بخش کجور را در گرما و سرمای و یخبندان و بعضاَ در شرایط خطرزای جاده‌ای و آب و هوایی پوشش دادند بی آنکه چشمداشتی داشته باشند.

پس بهتر بود بخشدار کجور نگاه جزیره‌ای خود را کنار گذاشته و نسبت به دعوت خبرنگارانی که سال‌ها برای خطه کجور در حوزه رسانه‌های مکتوب، شنیداری و دیداری زحمت کشیدند اقدام می‌کرد و نگاه جزیره‌ای که سَمی برای توسعه کجور است را کنار می‌گذاشت.

آقای بخشدار شما در همین نشست جزیره‌ای، صحبت‌هایی کردید که نشان می‌دهد اطلاعات کافی و دقیق از بخش کجور ندارید.

درباره جاده‌ مواصلاتی بخش کجور گفتید که حدود 25 سال است که حتی روکش آسفالت هم برای آن انجام نشده است در حالی که روکش آسفالت از ورودی بخش کجور در منطقه «دوآب» تا دو راهی «هنی‌سک» در همین سالیان اخیر انجام شده است.

همچنین طرح روکش آسفالت از منطقه «هنی‌سک» تا روستای «نیچکوه» در دهستان زانوس رستاق در همین دولت دوازدهم که شما نماینده آن در بخش کجور هستید، در دستور کار قرار گرفت و حتی بخشی از کار از ابتدای دو راهی ورودی روستای «کینج» تا روستای «کیلاکلا» روکش آسفالت انجام شده است و می‌بایست این طرح تا روستای نیز نیچکوه ادامه یابد. پس آقای بخشدار بهتر است در ابتدا اطلاعات خود را درباره بخش کجور و خدماتی که مدیران گذشته در منطقه کشیدند بالا ببرید و خدمات را نیز ارج بنهید، سپس برای ادامه اجرایی شدن این پروژه تلاش کنید.

آقای بخشدار، شما در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی روستاهای منطقه سخن گفتید و حتی ابراز داشتید که به صورت میدانی و در قالب یک تیم هم برای بازدید در آن مناطق حضور یافتید و در همان جا نیز احکامی از جمله تخریب بناهای غیرمجاز صادر شد، اما لطفا شفاف سازی کنید که چرا هیچ ‌تخریبی صورت نگرفت؟ با مردم درباره علت عدم اجرای این احکام صادق باشید.

آقای بخشدار، تا جایی که اطلاع داریم شما را بر سر همه پروژه‌های ساخت و ساز غیرمجاز نبردند و تنها به صورت هدایت شده و هدف‌مند، آنجاهایی که باب میل خودشان بوده است را به شما نشان دادند.

چندین و چند سازه غیرمجاز دیگر را می‌خواهید به شما نشان داده شود که اصلاً شما حتی تا یک کیلومتری آن هم نرفتید و از شما پنهان شد، هر چند هم اگر می‌رفتید و می‌دیدید، فایده‌ای نداشت چون همین چند تایی را هم که از نزدیک دیدید مگر چه اتفاقی افتاد؟ همه چیز سر جای خودش قرار دارد و آب و از آب تکان خورده است.

آقایی بخشدار شما هنوز نتوانستید خواسته بحق مردم بخش کجور مبنی جلوگیری از افزایش بی حساب و کتاب و خودسرانه کرایه‌ها توسط رانندگان این مسیر را جامه عمل بپوشانید و همه چیز را در این‌باره رها کردید و فشار عجیب و غیرقابل تحملی بر روستائیان وارد می‌شود، آن وقت چگونه می‌گویید که نگران فروش زمین‌ در بخش کجور هستید؟ آیا انتظار دارید این بی‌توجهی‌های شما و فرماندار نوشهر، سبب شود که روستائی به زندگی در روستا همچنان امیدوار بماند و زمین خود را نفروشد تا مرهمی بر زخم خود به خاطر بی‌تدبیری‌های مدیریتی در بخش کجور نگذارد؟

آقای بخشدار، گویا شما بیش از آن که خودتان صحبت کنید و با علم و اطلاعات کافی سخن بگویید در حال خواندن دیکته هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه