English

حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه مقام می‌گیرد، محور روانسر جان رانندگان و سرنشینان را...

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه سال گذشته اعلام کرد که کمبود اعتبار مانع پیشرفت پروژه‌های راهداری در کرمانشاه است و چند ماه بعد بیان داشت که استان کرمانشاه در رتبه نخست رفع نقاط پر تصادف در کشور، رفع تمامی نقاط پر تصادف استان در چهار یا پنج سال آینده.

حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه مقام می‌گیرد، محور روانسر جان رانندگان و سرنشینان را...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خوب دقت کنید که جاده‌های استان کرمانشاه تا چهار یا پنج سال آینده همچنان کشته می‌گیرد و به رسم مسئولین دولتی که وعده آینده را می‌دهند این مدیر نیز وعده آینده را داده است. اگر ما با کمبود اعتبار مواجه هستیم پس چطور رتبه برتر به دست می‌آوریم؟ چرا محور روانسر همچنان کشته می‌گیرد؟

2 کشته و دو زخمی در محور کرمانشاه به کامیاران، تصادف مرگبار در محور روانسر،4 نفر جان باختند و دو نفر دیگر هم زخمی شدند، تصادف در روانسر ۲ کشته و ۶ زخمی بر جای گذاشت، تصادف آمبولانس اورژانس و پژو ۴۰۵ در جاده کرمانشاه به روانسر با ۷ مصدوم.

۴ زخمی در واژگونی مینی‌بوس کوهنوردان در محور پاوه - روانسر.

این‌ها تیتر تمام خبرگزاری‌های کرمانشاه در خرداد، تیر و مرداد همین امسال بود. یعنی جاده‌های استان کرمانشاه در خرداد، تیر و مردادماه امسال باعث کشته شدن 8 نفر و مصدومیت 21 نفر در استان کرمانشاه شده است. تا چه زمانی باید این جاده‌های ناایمن جان آدم‌ها را بگیرد تا اداره حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه متوجه اهمیت رسیدگی به این جاده‌ها شود؟

توجه کنید، خوب توجه کنید که محور روانسر تنها نقطه حادثه خیر استان کرمانشاه نیست.

درحالی‌که فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه در اسفند سال 99 اعلام کرد که 148 نقطه حادثه خیر در استان کرمانشاه شناسایی‌شده است، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در اواخر تیرماه امسال گفت که از ابتدای امسال 6 نقطه حادثه‌خیز در سطح استان مورد اصلاح قرارگرفته است. با این حساب حالا حالاها باید شاهد مرگ میر در این محورهای حادثه‌خیز باقی‌مانده استان باشیم.

به گفته یکی از مسئولین اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، برخی از نقاط استان به دلیل محدودیت اعتبارات امکان اصلاح وجود ندارد. یعنی آب پاکی بر روی دست همه ریخته شود، برخی نقاط به همین منوال به گرفتن جان آدم‌ها ادامه می‌دهند.

وقتی که این مقام اعلام می‌کند برخی از نقاط استان به دلیل محدودیت اعتبارات امکان اصلاح وجود ندارد سؤالی که پیش می‌آید این است که نقش استانداری و نمایندگان مجلس در این موضوع چیست؟ همان نمایندگانی که زمان انتخابات از وعده وعیدهای رنگین و آن‌چنانی رونمایی می‌کنند و در موارد مهم و حساس اثری از آن وعده‌ها دیده نمی‌شود.

بسیار جالب است که با این نواقص، همین مقام اعلام کرده که اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه توانست در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه عنوان برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

جاده‌های استان در حال گرفتن جان رانندگان و سرنشینان است و اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، دل‌خوش به کسب عنوان و مقام برتر.

ما هم می‌ایستیم و اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه را تشویق می‌کنیم که عنوان برتر به دست آورده و جاده‌های استان را به حال خودش می‌گذاریم تا کشته بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه