English

سید حجت مدنی خبر داد:

توزیع بیش از ۳۰۰ میلیون لیتر سوخت در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: طی چهار ماهه نخست امسال بیش از 300 میلیون لیت انواع فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل توزیع شده است.

توزیع بیش از 300 میلیون لیتر سوخت در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حجت مدنی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در جلسه تجزیه و تحلیل فرآورده های نفتی درباره تامین و توزیع سوخت استان گفت: در چهار ماه اول امسال بیش از 300 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز، و نفتکوره در منطقه اردبیل توزیع شد.

وی بیان کرد: این میزان فرآورده در سال 1400 و از ابتدای سال تا پایان تیر ماه در استان اردبیل و دیگر مناطق تحت پوشش سوخت رسانی این منطقه مصرف شد که در قیاس با مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش مشاهده می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل درباره مصرف سوخت بنزین اعم از معمولی، سوپر و یورو 4، در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال 99 گفت: با آنالیز و قیاس ارقام مصرفی امسال و سال قبل افزایش 20 درصد داشته است.

مدنی تصریح کرد: مقایسه آمار نفتگاز(گازوئیل) هم در 124 روز سال 1400 با مدت مشابه سال قبل، حکایت از کاهش 19 درصد است.

وی از کاهش 13 درصد مصرف نفت سفید هم در همین مدت نسبت به سال 99 خبر داد و افزود: نظارت و بازرسی بی وقفه از بستر الکترونیک و از طریق زیر ساخت بانکی نقش قابل توجهی در جلوگیری از انحراف و توزیع خارج از شبکه این فرآورده داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در پایان درصد میزان مصرف فرآورده های نفتی در مدت زمانی فوق در بخش های حمل و نقل 66 درصد، حرارتی 3 درصد، برق(نیروگاه) 17 درصد، کشاورزی 11 درصد، صنایع و پروزه ها بترتیب 1 و 2 درصد اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه