English

افتتاح حساب بیش از ۹ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در کردستان

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: هم اکنون 9 هزار و 72 نفر واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن اقدام به افتتاح حساب در بانک مسکن کردند .

افتتاح حساب بیش از 9 هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جلال‌الدین سلیمی پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سال 1399 آغاز شد، اظهار داشت: در این طرح حمایت‌های دولتی هم چون طرح مسکن مهر نیست و فقط زمین رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود و مابقی هزینه‌ها باید توسط افراد تامین شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده ساخت هر واحد مسکن 50 تا 60 میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: هم اکنون در شهرستان‌های دهگلان 14 پروژه اقدام ملی مسکن، قروه 24 پروژه، دیواندره 37 پروژه و کامیاران 32 پروژه فعال است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان با اشاره به اینکه در سنندج هم 2 پروژه 200 و 140 واحدی فعال است، افزود: براساس آمار اعلام شده از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی 29 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند.

سلیمی یادآور شد: بعد از پالایش انجام شده 9 هزار و 72 نفر واجد شرایط اقدام به افتتاح حساب در بانک مسکن کردند و تاکنون حدود سه هزار و 300 میلیارد ریال به حساب‌هایشان واریز کردند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه مخاطبان مسکن به همت بانک مسکن،اتاق بازرگانی سنندج و پارک علم و فناوری کردستان ایجاد شده است، گفت: به همت پارک علم و فناوری استان اپلیکیشن باشگاه مخاطبان مسکن در حال طراحی است و تا 2 ماه آینده هم خواهد شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان اضافه کرد: در این اپلیکیشن همه نیازهای موجود در ارتباط با نهاده‌های تولید در بازار ساختمان و همچنین قیمت مسکن درج و اینگونه نیازهای مصرف کننده تامین می‌شود و منفعت لازم هم نصیب تولیدکنندگان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه