English

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی با صدور پیامی  روز خبرنگار را تبریک گفت.

با سلام

پارادایم جدید اطلاعاتی همه عرصه های زندگی را تحت تاثیر قرارداده است . زیست جهان ما  در معرض مداوم هژمونی ارتباطی است و در عصر اطلاعات نیازمند کنشگران فرهنگی و فعالان رسانه ای  هستیم  که  رابطه موثر و کارآمدی بین شبکه ارتباط جهانی و جامعه مدنی برقرار نمایند.

حفظ هویت و اصالت ایرانی  و نگهداشت فرهنگ اصیل ملی در اوج سیطره عنان گسیخته جهانی شدن و گسترش روز افزون تکنولوژی های ارتباطی  اهمیت گروه های اندیشه ورز و آگاه به مسائل رسانه ای  برای رهایی از هجمه  فرهنگ های بیگانه را حیاتی نموده است.

خبرنگاران به عنوان صدای رسای مردم در خط مقدم فرهنگ و  رسانه، مسئول تنظیم ضرب آهنگ جامعه و برقراری توازن بین مطالبات ملت و فعالیت های اجرایی دولت هستند.

۱۷ مرداد ماه  روز خبرنگار   متعلق به انسان های فرهیخته و صاحبان راستین قلم است که راویان صدیق اخبداده است . زیست جهان ما  در معرض مداوم هژمونی ارتباطی است و در عصر اطلاعات نیازمندار و رویداها تلقی می گردند. این روز  را به تمامی خبرنگاران و  رسانه های ارتباطی استان تبریک و تهنیت عرض نموده  و  در مسیر تعالی رفتار مصرف و عبور از تنش آبی و بحران خشکسالی با بهره گیری از مدیریت مصرف و سازگاری با کم  آبی از همه خبرنگاران متعهد و دلسوز  همچون گذشته طلب یاری و کمک می نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه