English

جولان کرونا دلتا در مازندران:

ادامه روزهای سیاه کرونایی مازندران با مرگ ۴۹ نفر

49 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در مازندران جان خود را از دست دادند.

ادامه روزهای سیاه کرونایی مازندران با مرگ 49 نفر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، 803 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 668 بیمار مبتلا به کووید19 با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و 413 بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در شبانه روز گذشته 49 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

هم اکنون 3 هزار و 853 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند و ظرفیت بیمارستان‌های مازندران حدود 4 هزار تخت بیمارستانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: 24 ساعت گذشته 508 بیمار جدید مشکوک به کووید19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و 484 نفر ترخیص شدند.

دکتر سید عباس موسوی ادامه داد: اکنون 2 هزار و 600 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

وی گفت: 366 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن 40 نفر در 24 ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تأکید کرد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش 295 بیمار کرونایی جدید 24 ساعت گذشته در 4 بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 184 بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را هزار و 253 نفر اعلام کرد و افزود: 47 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

وی بیان داشت: امروز 9 بیمار بر اثر ابتلا به کووید19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه