English

​معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

خسارت سیل به ۱۰ شهرستان مازندران

​معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل در 48 ساعت اخیر به 10 شهرستان استان خسارت و آسیب رساند.

خسارت سیل به 10 شهرستان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی رازجویان در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده با تأکید بر اینکه بیشترین بارندگی در شهرستان بابل اتفاق افتاد، اظهار داشت: حجم بارش در رودخانه سجادرود بابل نزدیک به 170 میلی‌متر و ورودی به سد البرز نیز 450 مترمکعب بر ثانیه بود.

وی میزان خسارت برآورد شده در سطح استان را 437 میلیاردتومان تا این لحظه برآورد کرد و ادامه داد: خسارات شامل خسارت به تأسیسات زیربنایی، جاده‌ها، راه‌ها، 3 دهنه پل‌ بزرگ در بابل و تنکابن، 20 کانال انتقال آب و 10 منزل مسکونی می‌باشد.

​معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه حدود 117 میلیارد تومان به زمین‌های کشاورزی و باغات استان و حدود 12 میلیارد و پانصد میلیون تومان به منازل مسکونی و امکانات معیشتی روستائیان خسارت وارد شده است، تأکید کرد: نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان به مناطق آسیب‌دیده اعزام و از اولین ساعات وقوع سیل خدمات‌رسانی به مردم آغاز شد.

وی با بیان اینکه راه‌های دسترسی به روستاها در حال بازگشایی می‌باشد، افزود: به جز دو روستا که به زودی راه دسترسی آنها بازگشایی خواهد شد، مابقی این روستاها از راه دوم دسترسی نیز برخوردارند و مشکلی برای تردد ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه