English

مدیر یک مرکز مهارت آموزی در یزد:

مهارت آموزی عامل افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی

مدیر یک مرکز مهارت آموزی در یزد گفت: مهارت آموزی و توان افزایی عامل انتقال دانش فنی به دانش آموختگان برای افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی است.

مهارت آموزی عامل افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، روح الله محمودی مدیر یک مرکز مهارت آموزی در یزد، اظهار داشت: مهارت آموزی و به اصطلاح شاگردی کردن بهترین روش برای یادگیری عملی در کنار دانش تئوری است و برای کسب و کارها تاکنون بهترین نتیجه را به همراه داشته است.

وی درباره زمینه فعالیت این مرکز، گفت: تولید گل های شاخه بریده به روش هیدروپونیک زمینه فعالیت این مرکز است و در حال حاضر با سطح زیر کشت دو هکتار بزرگترین تولید کننده با این روش در کشور هستیم که گل های شاخه بریده مانند رز، رز مینیاتوری و عروس هلندی را به روش کشت هیدروپونیک در محیط گلخانه ای پرورش می دهیم.

محمودی افزود: در این گلخانه در هر دوره دو نفر کارشناس کارآموز مشغول فعالیت هستند که فعالیت های این مرکز مهارت آموزی را به آنها آموزش می دهیم.

وی در خصوص ضرورت و نقش دوره های مهارت آموزی در ارتقای توانمندی کارشناسان بیان کرد: مهارت آموزی و به اصطلاح شاگردی کردن بهترین روش برای یادگیری عملی در کنار تئوری است و برای کسب و کارها تاکنون بهترین نتیجه را به همراه داشته است به طوری که به همه علاقه مندان این کسب و کار توصیه می کنیم حتما قبل از راه اندازی آن یک سال در یک واحد تولیدی هیدروپونیک فعالیت کرده و با اصول کار آشنا شوند و با توجه به اینکه برای به کارگیری مهارت آموز محدودیتی نداریم اگر بین ۶ تا ۸ کارآموز به کار گرفته شوند راندمان بهتری خواهیم داشت.

به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی یزد، مدیر مرکز مهارت آموزی خاتم رز درباره انتظار از سازمان نظام مهندسی کشاورزی، گفت: به نظر می رسد سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید بیشتر کار آموزی را در این حرفه تبلیغ کند چراکه علیرغم تمایل کارفرما و رایگان بودن مهارت آموزی استقبال زیادی دیده نمی شود همچنین سازمان در زمینه همراهی با کارآموزان و ایجاد دلگرمی برای آنها می تواند اقدامات حمایتی بیشتری ارائه دهد و نحوه فعالیت کارآموزان را پیگیری کنند تا کار آموز به اهمیت حضور در مرکز و اهمیت یادگیری واقف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی