English

استاندار مازندران تأکید کرد:

برای حفظ کاربری اراضی مازندران باید سختگیرانه عمل کنیم

استاندار مازندران گفت: به عنوان یک‌ مازندرانی دل در گرو توسعه استان داریم و اگر در یک روستا جمعیت ساکن وجود دارد همه باید برای حل مشکلات و موانع در این راستا تلاش کنیم.

برای حفظ کاربری اراضی مازندران باید سختگیرانه عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه بررسی مشکلات آب و برق طرح هادی ساخت سازهای روستایی شهرستان بابلسر با عنوان اینکه می بایست سخت گیری لازم برای حفظ کاربری اراضی استان صورت گیرد، اظهار داشت: به طور قطع و یقین سخت گیرانه به دنبال حفظ کاربری زمین هستیم‌ و در این مسیر با جدیت عمل می کنیم.

وی با اشاره به مرغوب و سرسبز بودن و ارزش اراضی استان، افزود: به همین دلیل سالانه شاهد افزایش قیمت زمین در استان مازندران می باشیم که باید برای این مهم استراتژی لازم اتخاد کنیم تا شاهد بحران هایی نظیر سایر استان ها نباشیم.

استاندار مازندران گفت: استانداری، امور اراضی، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، ائمه جمعه و نمایندگان‌ مجلس پیگیر مقوله ساخت و ساز در استان هستند که حتما باید برای آن یک راهکار داشته باشیم.

وی بیان داشت: به عنوان یک‌ مازندرانی دل در گرو توسعه استان داریم و اگر در یک روستا جمعیت ساکن دارد نباید دچار مشکلات خاصی شوند و همه باید برای حل این مهم تلاش کنیم.

حسین زادگان گفت: باید از چند جهت مطالبات مردم را مطرح و پیگیری کنیم تا حقوق آنان ادا و مشکلات رفع شود و بنیاد مسکن در زمینه تعداد روستاهای دارای طرح هادی ظرف مدت ده روز اقدام لازم را عملیاتی و با نگرش مثبت این موضوع مهم را پیگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی