English

سردار مهدی فرجی خبر داد:

نیروهای بسیج مکلف به ترغیب افراد در تزریق واکسن کرونا

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به کمک نیروهای فعال مستقر در پایگاه های بسیج برای ثبت نام واکسیناسیون در سامانه، گفت: نیروهای بسیج در شهرستان ها ی تابعه استان همدان مکلف به ترغیب و تشویق افراد با ابهام زدایی در زمینه تزریق واکسن کرونا و ضرورت این کار شده اند.

 نیروهای بسیج  مکلف به ترغیب  افراد  در تزریق واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  روز دوشنبه با اشاره به کمک نیروهای فعال مستقر در پایگاه های بسیج برای ثبت نام واکسیناسیون کرونا در سامانه، گفت: نیروهای فعال مستقر در پایگاه های بسیج به افرادی که سواد رسانه ای و توان کافی برای ثبت نام در سامانه های وزارت بهداشت ندارند، کمک می کنند.

وی افزود: نیروهای بسیج در شهرستان ها ی تابعه استان همدان مکلف به ترغیب و تشویق افراد با ابهام زدایی در زمینه تزریق واکسن کرونا و ضرورت این کار شده اند.

وی عنوان کرد:  جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نام نویسی از متقاضیان تزریق واکسن کرونا در همه پایگاه های بسیج این استان توسط نیروهای بسیجی انجام می شود.

وی اظهار داشت: همچنین نیروهای بسیج در شهرستان ها ی تابعه استان همدان مکلف به ترغیب و تشویق افراد با ابهام زدایی در زمینه تزریق واکسن کرونا و ضرورت این کار شده اند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: همچنین در مناطق روستایی عده ای دسترسی لازم به سامانه را ندارند و تعدادی نیز برای تزریق واکسن دچار شک و تردید بودند که در این مناطق هم نیروهای بسیج حضوری فعال دارند.

سردار فرجی گفت: پیشتر ۳۰ درصد از جمعیت روستایی  استان همدان جامعه هدف واکسیناسیون بودند که این عدد هم اینک به بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: چندین مرکز تجمیعی در مرکز استان همدان و شهرستان های تابعه اقدام به واکسیناسیون مراجعه کنندگان می کنند که به عنوان مثال در شهر همدان ۲۰ تیم اقدام به واکسیناسیون افراد می کنند.

بیش از ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا تاکنون در استان همدان تزریق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه