English

هوای البرز برای گروه‌های حساس ناسالم شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز عنوان کرد: پدیده گرد و خاک باعث شده است تا سطح کیفیت هوای استان کاهش یابد و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

هوای البرز برای گروه‌های حساس ناسالم شد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، فردین حکیمی   اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های ایستگاه‌های سنجش کیفیت آلودگی هوای استان البرز، شاخص بر خط کیفیت هوا، ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در ایستگاه کرج هم‌اکنون بر روی عدد ۱۲۴ قرار گرفته و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

وی بیان کرد: بر همین اساس شاخص آلودگی هوا در شهرستان‌های اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس به ترتیب ۶۴، ۱۲۳، ۱۱۳ و ۹۹ است که بر این مبنا فردیس و اشتهارد در وضعیت قابل قبول و ساوجبلاغ و نظرآباد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز تصریح کرد: پدیده گرد و خاک باعث شده است تا سطح کیفیت هوای استان کاهش یابد و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

وی با اشاره به ضرورت پیشگیری از هرگونه اقدامی که باعث افزایش آلودگی هوا شود، متذکر شد: به ساکنان شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد به ویژه بیماران قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان از خانه خارج نشوند و دیگر گروه‌ها نیز از فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل پرهیز کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی