English

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد:

شورای فرهنگ عمومی هر ساله یکی از مشکلات جوانان را رصد، پیگیری و حل و فصل کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه گفت: این شورا هر ساله باید یکی از موضوعات مهم جامعه بخصوص امور جوانان را برجسته، فضاسازی و مدیریت کند .

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروزه جوانان با مشکلاتی چون ازدواج‌ و مهریه های سنگین مواجه هستند، گفت: مهریه‌های سنگین یکی از موانع اصلی ازدواج جوانان است که شورای فرهنگ عمومی باید چنین موضوعاتی را رصد و پیگیری کند.

 آیت‌الله مصطفی علما با تاکید بر این مهم که امروزه ازدواج جوانان سخت و سنگین شده و دختران تا ۳۵ سالگی و پسران تا ۳۰ سالگی مجرد هستند، گفت: در شورای فرهنگ عمومی باید به این مسایل بپردازیم و ابزار و اسباب کار هم در این خصوص فراوان داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان کرمانشاهی را هم یکی دیگر از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی دانست و تاکید کرد: این شورا باید فضای شهر و استان را برای جوانان و نسل‌های آینده حفظ کند و یکی از مستمسک‌های مهمی که داریم شهدا و بزرگان کرمانشاه است.

آیت‌الله علما، فرهنگ را مانند هوا بسیار مهم و ضروری برای انسان دانست و افزود: برای مراقبت از جامعه باید همه دستگاه ها کار فرهنگی تاثیرگذار کنند.

وی در ادامه همچنین با اشاره اینکه روز ۲۰ مرداد مصادف با شهادت آیت‌الله محمدی عراقی است گفت: ایشان یکی از بزرگان کرمانشاه است که با ۱۷ گلوله‌ای که به صورتشان اصابت کرد به شهادت رسیدند و این نام‌ها نباید فراموش شوند و برای نسل جوان باید بازگو شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه