English

علی یزدانی:

تماس‌های کرونایی با اورژانس خراسان رضوی، ۵۰ درصد افزایش داشته است

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشتر موارد اعزامی توسط اورژانس، مبتلایان خانوادگی هستند که عمدتا در مجالس، محافل، دورهمی‌ها و تجمعات گرفتار ویروس کرونا شده اند.

تماس‌های کرونایی با اورژانس خراسان رضوی، ۵۰ درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: تماس‌های کرونایی اورژانس خراسان رضوی در تیرماه امسال نسبت به خرداد ۵۰ درصد بیشتر شده است.

علی یزدانی در ادامه افزود: شیوع ویروس کرونا باعث شد اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط مقدم همراهی با مبتلایان به کرونا، خدمات اولیه را به آنان ارائه کند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین گفت: اورژانس ۱۱۵ از ابتدای امسال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بیش از ۹ هزار بیمار با علائم مشکوک به کرونا امدادرسانی و آن‌ها را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، به بیمارستان منتقل کرده است.

وی بیان کرد: بیشتر موارد اعزامی توسط اورژانس، مبتلایان خانوادگی هستند که عمدتا در مجالس، محافل، دورهمی‌ها و تجمعات گرفتار شده و یا به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی و کنار گذاشتن ماسک، به این بیماری دچار شده اند.

یزدانی در خاتمه خاطر نشان کرد: در شرایط بسیار سخت و بحرانی موج پنجم کرونای دلتا ، باید بیش از پیش نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مقید بود و دیگران را هم نیز نسبت به عمل به این سه امر مهم تشویق کرد تا دچار مشکل نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی