English

شیرزاد جمشیدی خبر داد:

مانور قطع برق در ۵۴ اداره استان همدان/کشف ۶۴ مزرعه بیت کوین در دوماه گذشته

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان چهارشنبه ۶ مردادماه با اشاره به مانور قطع برق در 54 اداره استان و کشف 64 مزرعه بیت کوین در دوماه گذشته، گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۸۶۴ اداره اخطار کتبی دریافت کردند و برق ۸۱ اداره را قطع کردیم.

مانور قطع برق در 54 اداره استان همدان/کشف 64 مزرعه بیت کوین در دوماه گذشته

 

به گزارش خبرگزاری موج همدان، شیرزاد جمشیدی،  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان چهارشنبه ۶ مردادماه در رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت برق مصرف کشور با اشاره به مانور قطع برق در 54 اداره استان و کشف 64 مزرعه بیت کوین در دوماه گذشته، گفت: برای اجرای این طرح هماهنگی لازم با استانداری، فرمانداری و بسیج سپاه انجام دادیم و پیش بینی می‌کنیم  در این مانور بتوانیم چهار مگاوات برق را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه در این طرح از ساعت ۱۱ تا ۱۳ ،برق ۵۴ اداره را قطع کردیم، تصریح کرد: تعداد۷۶ اکیپ عملیاتی شامل ۱۵۵ نفر با ۶۲ دستگاه از کارکنان شرکت توزیع برق و ۶۳ نفر با ۱۴ خودرو از بسیج سپاه در مدیریت مصرف برق همکاری کردند.

جمشیدی ادامه داد: تعداد اداراتی که در این طرح مورد ارزیابی قرار دادیم ۱۵۶ اداره و ۳۴۵ مرکز تجاری پرمصرف است.

وی در رابطه با اقدامات دو ماهه گذشته در استان، گفت: در دو ماه گذشته ۶۴ مزرعه بیت‌کوین با ۳۵۴ ماینر را کشف کردیم و توانستیم یک مگاوات صرفه جویی کنیم.

جمشیدی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۹۳۸ اداره را مورد ارزیابی قرار دادیم، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها ۸۶۴ اداره اخطار کتبی دریافت کردند و برق ۸۱ اداره را قطع کردیم.

وی ادامه داد: ۱۲ هزار و ۳۱۹ مرکز تجاری را مورد بررسی قرار دادیم که چهار هزار و ۷۵۳ مرکز اخطار کتبی دریافت کردند و برق ۳۷۵ مشترک پر مصرف را قطع کردیم همچنین هزار و ۲۹۳ نمای ساختمان و تابلوی سر در را بررسی کردیم که از این تعداد ۵۲۹ اخطار و ۱۵۴ مورد قطع برق داشتیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی