English

محمد جواد یزدانی:

واکسینه شدن ۱۷ هزار کاشمری در مقابل کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر عنوان کرد: درخواست از مردم این است که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک دقت کنند.

واکسینه شدن ۱۷ هزار کاشمری در مقابل کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر اعلام کرد: از واکسینه شدن ۱۷ هزار کاشمری در برابر ویروس کرونا.

یزدانی در ادامه این خبرگفت:شهروندان کاشمری بالای ۵۵ سال برای دریافت واکسن کرونا به مراکز بهداشتی درمانی محل زندگی خود مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در حاشیه بازدید ناظران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نحوه ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت گلستان و بررسی فرآیند واکسیناسیون کرونا در کاشمر اظهار کرد: با این وجود درخواست از مردم این است که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک دقت کنند.

در ادامه این بازدید مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر عنوان کرد: تمام ظرفیت شهرستان در اختیار حوزه بهداشت و درمان کاشمر برای اجرای برنامه واکسیناسیون کروناست.

ساقی همچنین افزود: حوزه سلامت نباید هیچ دغدغه‌ای برای کمبود فضای فیزیکی در اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا داشته باشد.

فرماندار شهرستان کاشمر در خاتمه تاکید کرد: در کاشمر جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور و نظرات نخبگان و کارشناسان امر برگزار می شود و در این جلسات از روانشناسان، جامعه شناسان، دکترای میکروب شناسی، متخصص عفونی و حتی بهبود یافتگان استفاده شده است.

شایان ذکر است که، در این بازدید بازرسان وزارت بهداشت از همکاری‌های بین بخشی اداره های شهرستان کاشمر در اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا و همچنین برنامه‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه