English

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم؛

حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه(س) در بندرعباس کلنگ زنی شد

آیین کلنگ زنی احداث حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه(س) بندرعباس با حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیئت مذهبی حضرت فاطمه معصومه(س) پیش از ظهرامروز به مناسبت عید سعید غدیرخم برگزار شد.

حسینیه هیئت حضرت فاطمه معصومه(س) در بندرعباس کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود زندیار مسئول هیئت مذهبی حضرت معصومه(س) درحاشیه مراسم کلنگ زنی احداث حسینیه‌ حضرت معصومه (س) اظهار داشت: این حسینیه در زمینی به مساحت دو هزارمترمربع در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس واقع شده است که با مشارکت خیران و به درخواست ساکنان این منطقه، طی مدت یکسال بااعتباری بالغ‌بر17 میلیاردتومان احداث می شود.
زندیارعنوان کرد: هیئت حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر بندرعباس دارای قدمت دیرینه‌ای است و از سال جاری در زمینه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
وی بیان داشت: حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) دارای 965 مترمربع فضای سرپوشیده بخصوص سالن اصلی، اتاق سمعی بصری، آشپزخانه صنعتی، فضای اداری و همچنین دارای 721 مترمربع فضای باز است و در مجموع با مساحت یک هزارو677 مترمربع احداث می‌شود.
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی خطاط رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد هرمزگان و نمایندگان هیئت مذهبی حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور در محل احداث حسینیه واقع در شهرک پیامبر اعظم (ص) کلنگ آغاز این پروژه را بر زمین زدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه