English

وزیر نیروی دولت سیزدهم بخواند:

در برق غرب مازندران به راست نگاه می‌کنند، به چپ پاس می‌دهند

گویا نحوه مدیریت در شرکت توزیع برق غرب مازندران به شیوه رونالدوی پرتغالی است که به سمت راست نگاه می‌کند و به چپ پاس می‌دهد و اینگونه باعث سردرگمی شهروندان در چیدمان اعمال خاموشی‌ها می‌شود.

در برق غرب مازندران به راست نگاه می‌کنند، به چپ پاس می‌دهند

به گزارش خبرگزاری موج، با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش طبیعی استفاده از برخی وسایل برقی از جمله سرمایشی در منازل و ادارات موجب شده است تا میزان مصرف برق نیز افزایش یابد.

البته از سویی دیگر استفاده غیرقانونی و غیرمجاز از دستگاه های استخراج رمز ارزها نیز مزید بر علت شد تا روند مصرف برق از حدود طبیعی خود فراتر برود و بر همین اساس موضوع اعمال خاموشی‌های ساعتی منطقه‌ای در شهرها و روستاهای سراسر در دستور کار قرار گرفت تا طبق مقررات و دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی وزارت نیرو به اجرا در آید.

در استان مازندران و به ویژه غرب استان به دلیل گردشگرپذیر بودن که اغلب به صورت خوش‌نشین و دارای خانه و ویلا هستند به دلیل تعطیلات تابستان و خاصه تعطیلات کرونایی با حجم انبوهی از مسافران و خوش‌ نشینان روبه رو می‌شود اعمال خاموشی‌ها در این بخش از مازندران می‌بایست مطابق دستورالعمل و منطقه‌بندی برابر جدول‌ تدوینی از سوی شرکت توزیع برق غرب مازندران همراه با اطلاع‌رسانی به مردم صورت گیرد تا بتوانند برای زندگی و کسب و کار خود، مطابق جدول‌ خاموشی‌ها برنامه‌ریزی کرده و از ضرر و زیان ناشی از قطع برق در امان باشند.

ولی آنچه از خروجی برنامه‌های به اصطلاح مدون شده شرکت توزیع برق غرب مازندران بیرون می‌آید اعتراضات مردمی در غرب مازندران به دلیل عدم اجرای صحیح و مطابق با زمان‌بندی و عدم رعایت عدالت در میزان ساعات خاموشی در طول شبانه‌روز است که همچون کلافی سردرگم، زندگی شهروندان غرب مازندران را دچار اختلال کرده و خطر خرابی و سوختن لوازم برقی در این شرایط سخت اقتصادی، تورم و گرانی نیز موجبات نگرانی شدید آنها را فراهم ساخته است.

عدم اعمال خاموشی‌ها در ساعات از پیش تعیین شده در جدول تدوینی شرکت توزیع برق غرب مازندران ، افزایش زمان خاموشی‌ها در برخی مناطق شهری و روستایی بیشتر از آنچه که دستورالعمل و مقررات تعیین کرده است، جا به جا کردن زمان خاموشی‌ها برعکس آنچه در جدول طراحی شده از سوی شرکت توزیع برق غرب مازندران تعیین شده است، همه و همه سبب اختلالاتی در زندگی عادی و روزمره مردم غرب مازندران شده است که به خاطر شرایط پیک مصرف برق در کشور همراهی‌های لازم را برای خاموشی‌های منظم و با برنامه داشتند اما بی‌نظمی و بی‌ برنامگی‌های اخیر شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران صبر آن را لبریز کرده و باعث اعتراض آنها به این نحوه مدیریت در توزیع برق شدند.

گویا نحوه مدیریت در شرکت توزیع برق غرب مازندران به شیوه رونالدوی پرتغالی است که به سمت راست نگاه می‌کند و به چپ پاس می‌دهد و اینگونه باعث سردرگمی شهروندان در چیدمان اعمال خاموشی‌ها می‌شود.

حال از آنجایی که تا پایان دولت دوازدهم و آغاز به کار دولت سیزدهم اندک زمانی باقی مانده است، امید است وزیر نیروی دولت آقای رئیسی نسبت به تغییر سریع و فوری مدیرانی که اینگونه بی‌برنامه و بی‌نظم عمل می‌کنند و نحوه مدیریت آنها علاوه بر اعتمادی مردم به دولت، چیزی جز نگرانی و ضرر و زیان در پی ندارد، اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا آرامش روانی مردم بازگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه