English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خمینی شهر:

بانوان سرمایه های اصلی جامعه محسوب می شوند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خمینی شهر در جمع بانوان محجبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر و خادمیاران کانون خدمت رضوی گفت: یک زن ، مادر یک خانواده است که محور اصلی تربیتی در کانون خانواده به شمار می آید.

بانوان سرمایه های اصلی جامعه محسوب می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عبدالحمید عموشاهی در مراسم تقدیر از بانوان محجبه وفعالین عرصه حجاب کانون خدمت رضوی در خصوص بحث عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب مدیون خون شهدا از صدر اسلام تاکنون و خصوصا شهدای مسجد گوهرشاد مشهد مقدس و حادثه ۲۱تیرسال۱۳۱۴ است حادثه تلخی که بدست مزدوران رضاشاهی صورت گرفت وجمعی ازمردم به خاک وخون کشیده شدند.

وی با بیان این مطلب که دشمن قرنها حجاب و عفاف بانوان را نشانه گرفته است، افزود: بانوان یک کشور سرمایه های اصلی جامعه محسوب می شود و دلیل آن مادر بودن یک زن به عنوان محور اصلی در خانواده است و تربیت یک نسل بر عهده مادر خانواده است، مادری که می تواند فرزندانش را در مسیر صحیح تربیت کند یا بالعکس او را شیفته فرهنگ غرب نماید.

عموشاهی در ادامه به جایگاه زن اشاره نمود و ادامه داد: مادر نقش برتر و الگو در خانواده را دارد و دشمنان داخلی و خارجی سالهاست  با استفاده از ظرفیت رسانه ها سعی در بی حجاب کردن بانوان و مردان نموده اند.

ستاد امر به معروف

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر از وقوع حادثه هلیا ابراز تاسف کرد و هشدار داد: خانواده ها مراقب رفتارهای فرزندان خود با وجود آزادی هایی که با اختیار داشتن گوشی در دست دارند باشند و وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تبیین ارزش های اسلامی و ایجاد تعامل بین نهادهای فرهنگی مسئول می باشد ولذاحجاب وعفاف درپوشش بانوان وحیاوعفت درنگاه مردان از دستورات خداوند مهربان است که باید به نحو احسن اجرا گردد.

وی به فعالیت جهادی بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: اعضای ستاد به تنهایی نمی توانند تمام مشکلات و ناهنجاری ها را ساماندهی کنند و این امر با وجود آسیب هایی که با آن روبرو هستیم ظرفیت نخبگان شهر را برای  همفکری و هم افزایی می طلبد تا باحضور دستگاه های متولی آسیب های اجتماعی مدیریت شود  و از افزایش آسیب های اجتماعی جلوگیری به عمل آید.

عموشاهی از اهمیت وجود شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان سخن گفت و اظهار کرد:امید است شورا در ادارات شهرهای شهرستان تشکیل و از مشکلات ادارات کاسته شود.

به گزارش موج؛ این مراسم به همت کانون ایثار و شهادت کانون خادمیاران رضوی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در دارالقرآن اهل بیت برگزار و از تعدادی  از بانوان محجبه تقدیر به عمل آمد.

ستاد امربه معروف خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه