English

پیش بینی بازگشت ۹۹ واحد صنعتی در خراسان رضوی به چرخه تولید

معاون امور صنایع سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: از ابتداء سال جاری ۱۷۶ پروانه بهره برداری صنعتی در زمینه‌های مختلف صادر شده است.

پیش بینی بازگشت ۹۹ واحد صنعتی در خراسان رضوی به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم ناصری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی عنوان کرد: در سال جاری هدف‌گذاری شده تا ۹۹ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردند که از این تعداد در سه ماهه ابتداء سال جاری ۱۵ واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید بازگشته‌اند.

ابراهیم ناصری در ادامه افزود: ۵۴۰۰ پروانه صنعتی در استان وجود دارد  که از این تعداد ۶۷۰ واحد در حال حاضر در داخل و خارج شهرک صنعتی غیرفعال هستند.

معاون امور صنایع سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: از ابتداء سال جاری ۱۷۶ پروانه بهره برداری صنعتی در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت منسوجات، محصولات فلزی، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات، ساخت فلزات اساسی و ساخت کاغذ و محصولات کاغذی، مبلمان و سایر  مصنوعات و ......  با جمع سرمایه‌گذاری ۱۲۹۱ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۲۷۴۲ نفر صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی همچنین اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰۵ واحد صنعتی تعطیل هدف‌گذاری شده بود تا به چرخه تولید بازگردند در حالی که ۱۲۲ واحد صنعتی راه‌اندازی مجدد شد.

ناصری در خاتمه خاطر نشان کرد: در مورد هدف‌گذاری در سال جاری برای واحدهای صنعتی تعطیل، در سال جاری پیش بینی شده ۹۹ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردند که در سه ماهه ابتداء سال جاری نیز ۱۵ مرکز  صنعتی بازگشت به چرخه تولید خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه